Ruský produktový dizajnér Neretin Stas vyvinul v rámci svojho školenia inovatívny koncept pre interaktívne balenie produktovej rady Naked care. "Nahé" tuby a fľaštičky, ktoré svojim ružovým a zakriveným vzhľadom pripomínajú časti ľudského tela, boli okrem ľudského vzhľadu naplnené aj pocitom hanby a potešenia, pretože pôvodne svetlé výrobky sa pri dotyku začervenali jasnou červenou farbou. . Musí sa im páčiť…
Neretin Stas je šel pri oblikovanju embalaže za linijo imaginarnih produktov za nego, ki jo je poimenoval Naked, korak dlje, saj si jo je zamislil kot izjemno človeško, celo sramežljivo.
Neretinova interaktivna embalaža ima videz zaobljenih delov telesa, še več – ne samo da bledo rožnate tube in stekleničke Naked spominjajo na kožo svetlopoltih ljudi, ob uporabi se odzovejo tudi na človeški dotik in sramežljivo, živo rdeče zardijo. To človeško lastnost je oblikovalec embalaži vdihnil z uporabo termokromatične barve, ki je občutljiva na toploto in zato reagira na človeški dotik, tako kot so barvo spreminjali v 90-ih izjemno popularni razpoloženjski prstani.
ČÍTAJ VIAC: Yann Rabanier: Krásne portréty celebrít
Viac informácií:
www.behance.net