BMW Mini opäť pokračuje vo svojom pochode nápaditých reklamných kampaní. Tentoraz prináša svojráznu sériu online reklám, kde úplne normálni vodiči testujú novú pevnú strechu Mini Cooper tými najneobvyklejšími spôsobmi, ktoré spĺňajú svoje najdivokejšie fantázie. Na testovacích jazdách s Mini sa tak ocitnú uprostred stredovekej bitky, golfového ihriska a dokonca aj paralelných svetov.
Oglaševalska agencija Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP) in produkcijska hiša Tool of North America prinašata zabavno oglaševalsko kampanjo, kde sú lastnike Mini vozil povabili k sodelovanju, da lahko preizkusijo novi model BMW Mini Cooper Hardtop na najbolj drzn način, kot so ga od nekdaj sanjali. Izmed 800 prijavljenih so na koncu izbrali 10 srečnežev, s katerimi so posneli njihovo edinstveno izkušnjo “končne testne vožnje”. Trajajoč med eno do dve minuti, z običajnimi Mini lastniki v glavni vlogi, oglasi prikazujejo od popolnoma verjetnih do najbolj neverjetnih scenarijev, ki potrjujejo izjemne lastnosti novega Hardtopa.
Najbolj izstopajo “Midnight Black Light”, kjer se voznica Alex Coyle v počasnem posnetku zapelje skozi čudovito eksplozijo flurostenčne barve, “Sex Appeal”, v ktorom Thomas Lhamon, učitelj kemije, doživi pravi klišejski porno shooting, “Vertigo”, kde Ryan George cez divjo vzratno vožnjo po parkirni hiši poskuša ujeti 2-minutni limit brezplačnega parkiranja ter “Getting Medieval”, s katerim so posnemali fantazijo Rebecce Smith o častnih srednjeveških bojih vitezov.
Domiselna in zabavna Minijeva kampanja tako odraža odlično ravnotežje med vsebino, generirano s strani uporabnikov a tradicionalnim oglaševanjem s elementi zabavnega a presenetljivega s končnim učinkom lahkotnega povezovanja potrošnikov z blagovno znamko. Okrem toho serije 10 oglasov, ki si jih v celoti lahko ogledate spodaj, so ustvarili tudi interaktívne mikro spletno stran.
1. “Sex Appeal”
2. “Mini Golf”
3. “Midnight Black Light”
4. “Coffee Cup Coefficient”
5. “Vertigo”
6. “Parallel Universe”
7. “Manual vs. Automatic”
8. “The Daily Grind”
9. “Foot to Pedal Style”
10. “Getting Medieval”