fbpx

Dômyselným balením táto spoločnosť znížila poškodenie pri preprave až o 80 %

Zaradi genialne embalaže je to podjetje znižalo poškodbe pri dostavi njihovih koles za kar 80 %.

Na rozdiel od gigantov rôznych odvetví sa startupy nemôžu spoliehať na množstvo financií, a tak musia svoje možnosti hľadať inde. Tajomstvo úspechu často spočíva v inovatívnom prístupe.

holandská spoločnosť VanMoof, ki se ukvarja s proizvodnjo električnih in pametnih koles, se je do nedavnega soočalo s težavnim problemom – njihovi izdelki, vredni več tisoč evrov, so med dostavo velikokrat staknili zranenia, kar se je odrazilo v izgubljenem dobičku.

Mnogi bi pričakovali, da bo VanMoof začel uporabljati močnejše in bolj trpežne škatle, a se je proizvajalec koles odločil, da preizkusi mnogo bolj elegantno in cenejšo idejo.

Inovativnost ne pozna meja.
Inovativnost ne pozna meja.

Podľa slov Taca Carlierja, soustanovitelja podjetja, so odgovorni želeli najti odgovor na vprašanje, s katerimi izdelki kurirji ravnajo skrbno. Kmalu so se spomnili na embalažo za televizijo z ravnim zaslonom, ktorý je enake velikosti in oblike kot škatla, v kateri dostavijo njihova kolesa.

Nov način pakiranja je nemudoma obrodil sadove – pri VanMoofu so namreč ugotovili, da se je delež poškodovanega tovora znižal za kar 80 %.

Sprememba načina pakiranja se je odrazila v odličnih rezultatih.
Sprememba načina pakiranja se je odrazila v odličnih rezultatih.

Skrivnost do uspeha so zase želeli ohraniti kar se da dolgo, a se je načrt izjalovil, zato podjetje zdaj upa, da metode ne bodo začeli izkoriščati konkurenti. V tem primeru bi učinkovitost najverjetneje začela strmo padati.

Viac informácií

Viac informácií:
vanmoof.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.