fbpx

Preto sa nikdy nemôžete rozhodnúť, čo budete sledovať na portáloch na sledovanie filmov a seriálov

S veľkým výberom filmov a seriálov na online portáloch, ako je Netflix, je často ťažké rozhodnúť sa, ktorý obsah si pozrieť. Hoci je nerozhodnosť súčasťou každodenného života, dôvod, prečo k nej dochádza, je celkom zaujímavý.

Výskumníci z kalifornijskega tehnološkega inštituta so razkrili, da se skrivnost do odgovora skriva v delovanju specifičnih delov možganov.

Testiranci so med eksperimentom morali izbrati najboljšega med 6, 12 resp 24 objekti. V tem primeru je šlo za različne vrste marmelad. Znanstveniki so opazovali možgansko aktivnost in ugotovili, da so subjekti največ premisleka namenili odločanju med 12 možnostmi.

Odločitev pri izbiri filma zna biti še kako težka.
Odločitev pri izbiri filma zna biti še kako težka.

profesor Colin Cameren je pojasnil, da je bilo v času procesa odločanja mogoče opaziti povišano aktivnost v anteriornem cingulatnem korteksu (odgovornem za analizo vrednosti in dobička) in striatumu (odgovornem za določanje vrednosti).

Čeprav imamo ljudje svobodo odločanja, pa lahko na podlagi izsledkov sklepamo, da prevelika količina različnih možnosti v naših možganih povzroči zmedo.

Katero serijo si želite ogledati skupaj s partnerjem?
Katero serijo si želite ogledati skupaj s partnerjem?

Če izbiramo med 6 filmi ali serijami, se ljudje počutimo nekoliko prikrajšani. Menimo namreč, da nam med tako majhnim številom alternativ ne bo uspelo najti primerne. Pri izbiranju med 12 objekti lahko hkrati podrobno analiziramo vsebino in zadovoljimo svoje potrebe. Situacija pri 24 možnostih je nekoliko drugačna, saj se v poplavi številnih filmov in serij kaj hitro izgubimo.

Ali imate tudi vi izbor filmov in serij, ki si jih želite ogledati v prihodnosti? Predlagamo vam, da ga skrčite na 12 primerkov.

Viac informácií

Viac informácií:
sciencedaily.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.