fbpx

Ženy sú jednotné: je tu jedna vec, ktorá robí muža príťažlivejším

Ak chcete, aby vás muž priťahoval ešte viac, zverte mu toto do rúk!

Vedci so odkrili, da so moški, ki opravljajo gospodinjska opravila, privlačnejši in bolj zaželeni pri ženskah. Dragi moški, kaj še čakate?

Po zaslugi sociologov Scotta Coltranea in Michele Adams iz University of California v Riversideu lahko pojasnimo, zakaj so moški videti bolj očarljivi, ko pometajo ali obešajo perilo.

Njune ugotovitve potrjuje tudi Council of Contemporary Families, ki je poudaril, da so pari, ki si gospodinjska opravila enakomerno delijo, zadovoljnejši z vsemi vidiki partnerske zveze.

Tudi raziskave psihologa dr. Gottmana, ki jih je delil v knjigi The 5 Love Languages: The Secret to Love that Lasts, so potrdile, da ženske sodelovanje moža v družini prepoznajo kot znak ljubezni, zaradi česar jih bolj privlačijo. Poleg tega se ob takšnih partnerjih počutijo bolj spoštovane in tak tip moškega dojemajo kot aktivnejšega, skrbnejšega in bolj empatičnega.

Moški, ki znajo poprijeti za hišna opravila, so ženskam privlačnejši.

Čas stereotipov se je torej iztekel. Analiza diskreditira stališča, da so moški, ki opravljajo gospodinjska opravila, kot so sesanje, menjava plenic dojenčku in kuhanje, manj možati. Ravno nasprotno, na takšen način so očitno še bolj zaželeni in privlačnejši za ženske, s tem se okrepi tudi njihov partnerski odnos.

Poleg tega so tudi dober vzor svojim otrokom. Štúdie so namreč pokazale, da se otroci v šoli, ki skupaj z očetom opravljajo gospodinjska dela, bolje razumejo s sovrstniki in razvijejo več prijateljstev od tistih, ki tega ne počnejo. Prav tako je manj verjetno, da ne bodo ubogali učiteljev, se neprimerno obnašali pri pouku, da bodo depresivni, ali da se bodo umaknili iz družabnega življenja.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.