fbpx

Zolika – klasická taška s nápaditým šmrncom

Príbeh dizajnérov Zolika sa začal dvoma jednoduchými koženými taškami, vyrobenými v malej dielni v srbskom meste Vrbas. Neskôr sa práve tieto dve dámy stali slávnymi kráľovnami, ktoré preniesli značku do šíreho sveta trendu doplnkov.

Čevljarnica s tradicijo 15 let lokalne obrti se je po odločitvi lastnikov spremenila v plodno ustvarjalnico usnjenih izdelkov. Njihova vizija je bila ustvariti preprosto torbo, popolnoma brez dekoracije, kar je redkost na trgu modnih dodatkov. Tako sta luč ugledala dva osnovna modela – usnjena nakupovalna a kurirska torba.

Kraljica znamke in osnovni model - kurirska torba. Foto: Zolika.
Kraljica znamke in osnovni model – kurirska torba. Foto: Zolika.
Drugi del slavnega dvojca - nakupovalna torba. Foto: Zolika.
Drugi del slavnega dvojca – nakupovalna torba. Foto: Zolika.

Vse njihove izdelke odlikuje trpežno visoko kakovostno usnje živali, namenjenih za prehrambeno industrijo. Namesto ostankov raje uporabljajo večje kose usnja, ki jih poskušajo kar se da minimalno rezati in prepogibati, s čimer se dalj časa ohrani prvotni videz kreacij. Ročni izdelavi dodatno čarobnost preteklosti vdihujejo tudi Singer a Adler šivalni stroji.

Njihovi izdelki so narejeni ročno in iz visoko kakovostnega usnja. Foto: Zolika.
Njihovi izdelki so narejeni ročno in iz visoko kakovostnega usnja. Foto: Zolika.

Trenutno ponujajo 15 modelov torb, príslušenstvo pre telefone, tablične in prenosne računalnike, pasove, denarnice, paščke za ročne ure in zapestnice, kmalu pa se jim bo pridružila tudi kolekcija čevljev.

Poleg 15 modelov torb ponujajo tudi širok nabor ostalih modnih dodatkov. Foto: Zolika.
Poleg 15 modelov torb ponujajo tudi širok nabor ostalih modnih dodatkov. Foto: Zolika.

Znamka Zolika tako prefinjeno usklajuje stare obrtniške spretnosti z modernimi modnimi smernicami, ki prinašajo klasični stil z inovatnim preobratom, v katerem se lahko najde prav vsakdo.

 

Viac informácií

Pobrskajte med naborom edinstvenih usnjenih izdelkov tu.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.