fbpx

Smart #5 Brabus – električni SUV, ki misli, da je superavtomobil

Najbolj brutalen Smart vseh časov

Smart #5 Brabus
Foto: Brabus

Najbolj brutalen Smart vseh časov – 475 kW moči, 3,8 s do 100 km/h in 21-palčna drža na cesti - to je Smart #5 Brabus. Ampak ne skrbi – še vedno se lahko pelješ do babice.

Smart je bil nekoč tisti smešni mini avto, ki si ga parkiral skoraj v dvigalo. No, časi se spreminjajo – in Smart #5 BRABUS je tu, da tvoj spomin na “mestnega malčka” popolnoma izpodbije. Skupaj z legendarnim tunerjem BRABUS so ustvarili električnega SUV-ja, ki zveni kot superavto in pospeši kot dirkalnik, a hkrati ohranja vse prednosti pametne mobilnosti. Elegantno brutalno? Popolnoma.

Zunanjost: BRABUS-ovski mišičnjak

Zunanjost Smart #5 BRABUS izgleda kot rezultat genetskega eksperimenta med Teslo Model Y in AMG G-Wagen. Ostre linije, brutalna drža in barvni kontrasti z rdečimi zavorami so čista estetika moči. Na 21-palčnih platiščih BRABUS Monoblock Z v dvojnem finišu (črno in polirano) je videti, kot da vsak trenutek lahko prestopi na dirkalno stezo.

Foto: Brabus
Foto: Brabus
Foto: Brabus

Seveda pa ne manjka niti logotip BRABUS, da ne bo kdo pomislil, da gre za “navadnega” električarja. Ekskluzivne barvne različice zunanjosti še dodatno poudarijo njegovo unikatnost – to ni SUV za sramežljive.

Pogonski sklop: Elektrika, ki rjovi

Pod elegantno agresivno zunanjostjo se skriva električni zverinjak: 475 kW (643 KM) sistemske moči in štirikolesni pogon. Pospešek do 100 km/h v le 3,8 sekunde je dovolj, da se ti zdi, da si v igri Gran Turismo, ne v SUV-ju.

Platforma temelji na 800-voltni arhitekturi, kar omogoča polnjenje do neverjetnih 400 kW – baterija s kapaciteto 100 kWh se tako napolni od 10 % do 80 % v samo 18 minutah. Doseg? Kar 540 kilometrov (335 milj) po WLTP. To ni več le avto za mestno vožnjo – to je električni maratonec.

In ja – ima tudi umetni zvok motorja v BRABUS načinu. Zakaj? Ker tiho ni vedno boljše.

Foto: Brabus
Foto: Brabus
Foto: Brabus

Notranjost: Tehnološki penthouse na štirih kolesih

Ko vstopiš, imaš občutek, da si stopil v luksuzno električno jahto. Sedeži iz mikrovlaken, prezračevani spredaj in ogrevani zadaj, osvetljen volan oblečen v Alcantaro in ambientalna osvetlitev s kar 256 barvnimi možnostmi.

Infotainment? Glavni zaslon OLED v središču, še en dodatni 13-palčni zaslon samo za sovoznika (ker zakaj pa ne?), skupaj z ekskluzivnim avdio sistemom Sennheiser Signature Sound. Ta ima 20 zvočnikov, vključno s centralnim dvižnim zvočnikom, in ustvarja 7.1.4 Dolby Atmos zvok z močjo 1.190 W. To je kot IMAX, le da vozi.


Tehnične specifikacije na kratko:

  • Pogon: Električni, štirikolesni
  • Moč: 475 kW (643 KM)
  • Baterija: 100 kWh
  • Pospešek 0–100 km/h: 3,8 s
  • Največja hitrost: ni uradno potrjeno, a ocenjena čez 200 km/h (124 mph)
  • Polnjenje: do 400 kW DC (10–80 % v 18 minutah)
  • Doseg: do 540 km (335 milj) WLTP
  • Kolesa: 21-palčna BRABUS Monoblock Z
  • Zvočni sistem: 1.190 W Sennheiser Signature Sound

Zaključek: Ni več “Smart kot mestni avto” – to je BRABUS

Smart #5 BRABUS je dokaz, da znamka ni več le simpatičen mestni avto, ampak polnopravni igralec na električnem igrišču. S številkami, ki bi jih zavidali tudi modeli iz Maranella ali Affalterbacha, in z notranjostjo, ki je bližje poslovnemu razredu kot družinskemu vozilu, je #5 BRABUS vse prej kot “pameten avto”. Je brutalen, inženirsko izpopolnjen in hkrati presenetljivo uporaben.

Cene uradno še niso razkrite, a glede na to, da osnovni Smart #5 stane okoli 47.000 evrov, pričakuj BRABUS različico tam okoli 65.000–70.000 evrov. Kar je, roko na srce, zelo pošteno glede na zmogljivosti, opremo in dejstvo, da z njim zlahka zasenčiš večino prestižnih SUV-jev.

Če si torej želiš nekaj unikatnega, električnega in dovolj drznega, da izstopaš na vsakem križišču – Smart #5 BRABUS je točno to. Pa še brez izpustov si.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.