fbpx

Sony Inzone H9 II: brezžične slušalke za igričarje, ki postavljajo nove standarde

Zakaj je ta igričarski set postal najbolj zaželen kos opreme za leto 2025

Sony Inzone H9 II
Foto: Sony

Sony Inzone H9 II združuje vrhunski zvok iz WH-1000XM6, udobje za dolge seanse in odstranljiv mikrofon, ki ga naredi vsestranskega. A cena vas bo morda presenetila – je res vreden 350 dolarjev?

Predstavljajte si, da igrate svojo najljubšo igro, kjer vsak korak sovražnika zveni kot resnična grožnja, medtem ko se svet okoli vas utiša. Sony Inzone H9 II obljublja prav to, vendar z ironijo: zakaj bi plačali toliko za slušalke, ki so videti kot navadne brezžične, a so namenjene elitnim igričarjem? Ta novinec, razvit v sodelovanju z ekipo Fnatic, je nadgradnja originalnega H9 iz leta 2022, ki vas bo morda prepričal, da zamenjate svoj stari set – če si ga lahko privoščite.

Kaj je novega v Sony Inzone H9 II?

Sony je vzel lekcije iz svojega paradnega konja WH-1000XM6 in jih vgradil v igričarski svet. Glavna nadgradnja so 30-milimetrski gonilniki z mehkim robom iz ogljikovih vlaken, ki zagotavljajo uravnotežen zvok z izrazitim basom in prostorskim učinkom. V primerjavi z originalnim H9 iz leta 2022 je zvok bolj jasen, od oddaljenih korakov do globokih tresljajev, kar je idealno za igre kot Valorant ali Apex Legends. Dizajn je tanjši in lažji – le 260 gramov –, z izboljšanim trakom za glavo in ušesnimi blazinicami, ki se vrtijo in prilagajajo, da ne pritiskajo med dolgimi seansami. Ironično, Sony je naredil slušalke, ki so tako udobne, da jih boste nosili tudi zunaj igričarske sobe, zahvaljujoč odstranljivemu mikrofonu.

Sony Inzone H9 II
Foto: Sony

Zvok in prostorski učinki: kot da ste v igri

Zvok je tu kralj. S podporo za 360-stopinjski prostorski zvok in virtualni 7.1-kanalni surround vas Inzone H9 II potopi v igro. Testi kažejo, da bas izstreli raket v Warhammer 40K: Space Marine 2 zveni ločeno od drugih zvokov, kar daje prednost v tekmovalnih igrah. Aktivno dušenje hrupa blokira ventilatorje računalnika ali hrup iz pisarne, a ni tako napredno kot v WH-1000XM6 – manjka polni transparentni način, ki bi pustil slišati okolico brez odstranjevanja slušalk. Programska oprema Inzone Hub omogoča prilagajanje EQ, a le tri profile, osredotočene na prvoosebne streljačine, kar je škoda za ljubitelje drugih žanrov.

Mikrofon in povezljivost: brez zamikov, a z opozorili

Odstranljivi mikrofon je velika novost – zdaj ga lahko snamete in nosite slušalke kot običajne brezžične. Uporablja umetno inteligenco za filtriranje okoljskega hrupa, kar ga naredi jasnega tudi v hrupnih okoljih, čeprav testi kažejo, da ni brezhiben v zelo glasnih situacijah. Povezljivost je dvojna: 2,4 GHz USB-C ključek za nizko zakasnitev na PS5, PC, Switch ali mobilnih napravah, plus Bluetooth za hkratno povezavo s telefonom. Baterija traja do 30 ur, kar je solidno, a manj kot pri konkurentih kot Razer BlackShark V3 Pro (70 ur) ali HP HyperX Cloud Alpha 2 (250 ur). Tu pride ironija: za 350 dolarjev bi pričakovali več, kajne?

Primerjava s konkurenco in originalom

V primerjavi z originalnim H9 je II boljši v vsem – boljši mikrofon, lažji dizajn in vrhunski zvok. A cena je šokantna: original se prodaja za okoli 190 dolarjev / 150 evrov, medtem ko je Pulse Elite le 150 dolarjev z magnetnimi gonilniki. Konkurenti kot Razer Kraken V4 Pro (400 dolarjev) dodajo haptične motorje, a Inzone zmaga v čistosti zvoka. Če iščete vrhunsko izkušnjo za PS5 ali PC, je to izbira, a za casual igričarje morda predrago. V eu torej po ceni okoli 360 evrov * 400 dolarjev … precej drag, a kakovosten nakup med “igračarskimi” slušalkami.

Foto: Sony

Zaključek: vredno naložbe ali samo hype?

Sony Inzone H9 II je slušalke, ki združujejo igričarsko natančnost z avdiofilskim zvokom, razvite s profesionalci iz Fnatica. So udobne, vsestranske in zveni neverjetno, a kratka baterija, omejeni EQ in visoka cena vas bodo morda naredili skeptične. Če ste resen igričar, ki ceni zvok nad vsem, jih preizkusite – morda postanejo vaš novi favorit. Na voljo za prednaročilo v črni ali beli barvi, izid jeseni 2025.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.