fbpx

SPOFEC Rolls‑Royce Cullinan Series II Overdose: 707 hp in +12 cm širine na 24‑palčnih platiščih

Widebody, ki širino meri v centimetrih in egu.

SPOFEC Cullinan Series II Overdose
Foto: SPOFEC

Če je serijski Cullinan stolpnica na kolesih, je SPOFEC Rolls‑Royce Cullinan Series II Overdose njegova penthouse nadgradnja: +12 cm širša karoserija, 24-palčna platišča in 707 “konjev”. Pripnite varnostne pasove – in proračun.

V Stettenu v Nemčiji, kjer NOVITEC-ova RR‑divizija SPOFEC (akronim SPirit OF ECstasy) živi in diha za modele z znamenito maskoto, so SPOFEC Rolls‑Royce Cullinan Series II Overdose preoblekli v widebody razred zase: prestavki blatniki (+12 cm), nov sprednji odbijač in komplet, zasnovan v OEM‑kakovosti iz PU‑RIM in karbona. Rezultat je SUV, ki vizualno »sede nižje«, hkrati pa v nadkoljih sprosti prostor za velikanske pnevmatike.

Mišice: 520 kW (707 hp) in 1.060 Nm

Pod Pantheonom utripa Rollsov 6,75‑litrski V12 biturbo, ki ga SPOFEC N‑TRONIC z novo mapo vbrizga/ignicije in zmernim dvigom polnilnega tlaka dvigne na 520 kW / 707 hp in 1.060 Nm. Posledica je 0–100 km/h v 4,6 s (0–62 mph), medtem ko ostaja najvišja hitrost elektronsko omejena na 250 km/h (155 mph). Pri tem velja poudariti, da serijski Black Badge iz tovarne pride z 600 PS (592 hp) in 900 Nm, kar lepo riše razpon, ki ga doda SPOFEC. Nič batov ne menja – pametna elektronika, več sape in bolj glasen glas.

Foto: SPOFEC

Kolesa in podvozje: 24″ drama, −35 mm mirnosti

Namesto serijskih 23‑palčnih platišč dobi Overdose po meri razvita 24‑palčna SPOFEC platišča (v sodelovanju z Vossen), tukaj v najnovejši izvedbi SP4 velikosti 10Jx24, obuta v 295/30 R24 spredaj in zadaj. Poseben znižan zračni modul je uglašen prav na te »kavalirke« in avto spusti za ~35 mm (≈1,4″), kar poleg drže prinese tudi mirnejši »prestižni nagib« skozi dolge valove asfalta. Platišča so na voljo v 48 barvah ter z brušenimi ali poliranimi zaključki.

Foto: SPOFEC

Aerodinamika in detajli: kot Pentagon v smokingu

Sprednja maska SPOFEC z integriranimi LED pozicijskimi markerji zamenja serijski odbijač v celoti, vstopi zraka (na prikazanem vozilu v vidnem karbonu) so bolj izstopajoči, zadek pa zaključita difuzor in nežen spojler pod zadnjim steklom. Nerjavni športni izpušni sistem je lahko tudi z aktivnimi loputami – kombinacija »lounge« tišine in »private jet« grmenja na gumb.

Dimenzije, ki jih začuti še London

Najmočnejši vizualni podatek? Širina 212 cmto je dodatnih približno 12 cm (skoraj 5″) glede na serijski Cullinan Series II. V mestu s »širinskimi omejitvami« je to mehka grožnja pločevinastim ograjam; na dvorišču pa čisti theatre.

Foto: SPOFEC

Zakaj SPOFEC?

Ime ni naključje: SPOFEC = SPirit OF ECstasy – torej predelave izključno za Rolls‑Royce. Filozofija je jasna: ohraniti aristokratsko mehkobo in tišino, dodati vizualno in navorno dramatiko.

“Na voljo zdaj” in kaj to pomeni za denarnico

SPOFEC Overdose za Cullinan Series II je v ponudbi pri pooblaščenih partnerjih NOVITEC/SPOFEC – torej ni koncept ali digitalna fantazija, temveč realen paket. Cene so po povpraševanju; pri prejšnji generaciji Overdose (pre‑facelift) so posamični prodajalci navajali okoli 53–54 tisoč USD za sam widebody komplet, brez lakiranja, montaže in homologacije – indikativno, ne kot uradno priporočilo za Series II.


Ključne tehnične postavke (SPOFEC Rolls‑Royce Cullinan Series II Overdose)

  • Povečanje širine: +12 cm (skupaj do 212 cm).
  • Kolesa: 24″ SPOFEC SP4 (10Jx24), pnevmatike 295/30 R24, do 48 barvnih izvedb (Vossen).
  • Podvozje: znižanje ≈35 mm (1,4″) z namenskim zračnim modulom.
  • Motor: V12 biturbo, 520 kW (707 hp) in 1.060 Nm (Black Badge osnova: 600 PS/900 Nm).
  • Pospešek: 0–100 km/h v 4,6 s (0–62 mph). V/max 250 km/h (155 mph), elektronsko omejeno.
  • Materiali aerodinamike: PU‑RIM + karbon, spredaj LED markerji; zadnji difuzor in spojler.
  • Izpušni sistem: nerjavni, opcijsko z aktivnimi loputami.

Kako se pelje? (Med vrsticami številk)

Številke so kot šampanjec – bleščijo. A bistvo je v načinu, kako Overdose ohrani tisto znano Magic Carpet mehkobo in jo skombinira z nižjim težiščem ter širšim kolotekom. Ne, Cullinan Overdose ne postane GT3 RS, postane pa bolj miren pri visokih hitrostih in bolj »prisoten« pri nizkih. V12 govori baritonsko, a kadar je treba, odpre lopute in zadoni kot zasebni terminal. Kontekst: facelift in RR‑DNK

Cullinan Series II je Rollsov svež vizualni popravček z novimi DRL‑i, SPIRIT infotainmentom ter materialnimi sladkorčki v kabini (Duality Twill, perforacije itd.). SPOFEC na to doda svoj podpis – malce manj purističen, precej bolj teatralen –, a brez poseganja v Rollsovo temeljno stvar: udobje in obrtniško izvedbo.


Zaključek: SPOFEC Rolls‑Royce Cullinan Series II Overdose

SPOFEC Cullinan Series II Overdose je odgovor na vprašanje, ki si ga upa postaviti le peščica: kaj, če bi Rolls‑Royce postal še bolj Rolls‑Royce? Širši, nižji, glasnejši – a še vedno hiter na svoj aristokratski način: 4,6 sekunde do 100 km/h (62 mph) in 250 km/h (155 mph) vrha, ker je tudi pretiravanje lahko kultivirano. Če imate Black Badge in občutek, da sosedov Mansory kriči preglasno, je SPOFEC‑ov pristop bolj »tailor‑made« kot »loud‑made«: PU‑RIM/karbon karoserija, 24‑palčna SP4 estetika, 707 hp bariton in znižano težišče. Ceno prepustite konfiguratorju in vašemu dobremu okusu – iz izkušenj pri starejših kompletih računajte na več deset tisoč dolarjev za osnovo, nato začnejo peti lakirnice, monterji in homologacije. Preveč? Morda. Prej prav. Saj je Rolls‑Royce.

Dodatne Informacije

novitecgroup.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.