Dolgo že nismo v videoigernem okolju pilotirali znamenitih vesoljskih plovil iz univerzuma Vojne zvezd, kot sta X-Wing in TIE Fighter. Natanko na to cilja najnovejši visokoproračunski izdelek z uradno licenco Star Wars, ki nas v časovnem obdobju po Vrnitvi jedija postavi v vlogo pilota ugašajočega Imperija in vse mogočnejše Nove republike.
Na razpolago sta tako zgodbena enogiralska kampanja, v kateri izmenjaje prevzemamo vlogo enega in drugega pilota, kot obširno večigralstvo z več načini, od klasičnega obračunavanja med manjšimi plovili do uničevanja križark nasprotne strani, med katerimi so tudi kultni zvezdni rušilci, znani z velikih platen.
Vsi, ki ste v seriji Vojna zvezd najbolj užival v vesoljskih bitkah, boste prišli na svoj račun v novi igri Star Wars: Squadrons. Ta se osredotoča na medzvezdne obračune kultnih plovil, kot sta X-Wing in TIE Fighter. Paket, ki stane relativno ugodnih 40 evrov, tvori zgodba, ki v časovnem obdobju med filmoma Vrnitev jedija in Sila se prebuja sledi dvema pilotoma, po enemu za vsako sprto stran. Pilote čaka obsežno internetno večigralstvo s številnimi vznemirljivimi načini. Poleg klasičnega deathmatcha sta v ospredje postavljena modusa pet proti petim pilotom in Fleet Battle, v katerem je treba napadati in braniti velikanske križarke, kakršen je imperijski zvezdni rušilec. Tu je grafični spektakel največji, hkrati pa pride najbolj do izraza presenetljiva globina igre, ki ni le brzostrelkasta arkadica. Največ globine se iztrži od ekipne taktike in podrobnega poigravanja z internimi nastavitvami osmih ladij, po štirih na vsaki strani. Po zgledu starodavnega X-Winga in TIE Fighterja je namreč mogoče preusmerjati napajanje v moč motorjev, orožja in ščite, kar zna pomeniti ključno razliko med življenjem in smrtjo.
Izid: 2.10. 2020 (PC, PS4, XboxOne)