fbpx

Študije dokazujejo, da je alkoholni maček z leti vedno manjši

Foto: Hangover film

V nasprotju z našim prepričanjem, da je alkohol težje prenašamo, ko smo starejši, so študije pokazale ravno nasprotno.

Raziskave so pokazale, da na pogostost in moč alkoholnega mačka vpliva tudi starost. Pri tem je ključni dejavnik količina zaužitega alkohola. V mlajših letih je alkoholni maček pogost, saj mladi niso vsakodnevno izpostavljeni alkoholu. Privoščijo si ga priložnostno, a zato takrat pijejo več in zelo neodgovorno. Pogosto takrat popijejo večje in različne količine pijač. To seveda privede do hude dehidracije in zastrupitve, česar posledica je jutranja slabost in glavobol.

Foto: Unsplash

Kot dokazuje študija, naj bi se s starostjo naj bi se stopnja in pogostost mačka zmanjševala. Prvi razlog je v tem, da ponavljajoča in večkratna izpostavljenost alkoholu privede do večje tolerance. Drugi razlog je, da starejši popijejo manjšo količino alkohola (kozarec vina, pivo), ki telesa ne izpostavi zastrupitvi. Tretji razlog pa so delovne in družinske obveznosti, ki ne dopustijo, da bi z alkoholom pretiravali. Starejši pivci naj bi poznali svoje meje in vedo kdaj prenehati s pitjem. Z raziskavo pa so ugotovili tudi, da je starejša populacija veliko manj občutljiva na bolečino in slabost v telesu.

V kolikor ne želite imeti mačka, preprosto ne pijte. Tako se boste mačku uspešno izogibali do konca svojega življenja. V kolikor pa spijete kakšno kapljico, pa bodite odgovorni.

Kako se izogniti mačku:

  • Pred pitjem alkohola pojejte konkreten, masten obrok. Tako obložen želodec bo preprečil, da bi telo prehitro absorbiralo alkohol
  • Pijte vodo. Med pitjem alhkohola si vzemite premor in popijte kozarec vode.
  • Ne mešajte različnih pijač, ostanite pri eni vrsti alkoholne pijače.
  • Ne pijte sladkih pijač, saj v njih ni čutiti alkohola, zato lahko spijete več kot bi si želeli.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.