Den italienske arkitekten Luca Agnelli är fascinerad av det förflutna, och hans verkstad är specialiserad på specialtillverkade cyklar. Bland annat tillverkar han dem också av tankar, men nu senast gjorde han den av en Citroën 2CV eller spačka (1949-1990), som vi kärleksfullt kallade denna populära Citroënmodell med två hästar, som mobiliserade många slovenier och också var produceras i Cimos i Koper, eller ännu tidigare i Tomos. Hans mask kombinerades med baksidan av den lika berömda lasttrehjulingen Doniselli Duomo, och den elektriska trehjulingen 2CV Paris skapades, som kommer att glädja alla inbitna retrofans.
Citroëni 2CV so večinoma izginili s cest. Slovite spačke zdaj vidimo le še na kakšnih srečanjih ljubiteljev starodobnikov. A Luca Agnelli je poskrbel, da spaček na ulicah živi dalje, resda v nekoliko drugačni obliki.
Dvokonjski avtomobil je v letih svojega obstoja (1949–1990) doživel številne izvedbe, a takšne še ne. Reinkarniral se je kot kolo, tricikel, če smo natančni, pod pokrovom pa ne skriva motorja z 2 KM, pač pa zmogljiv električni motor.
LÄS MER: Bultaco Brinco – električno gorsko kolo, ki prekaša ‘kroske’
Če sprednji del predstavlja nedotaknjena maska modela iz leta 1980, zadnji del tricikla pripada znamenitemu tovornemu triciklu iz Italije znamke Doniselli Duomo från året 1929.
Tricikel, ki je ‘lepljenka’ dveh legend cest in ulic, sliši na ime 2CV Paris och kör den 36 V/250-vatni motor, ki ga napaja Panasonicova baterija 36 V/10 Ah.
Poleg motorja se je pod dvižno masko našel prostor tudi za bagageutrymme, kolo pa ima tudi prednje LED-strålkastare, šest prestav, spredaj bobnaste in zadaj disk zavore, originalno Citroënovo prednje vzmetenje in znamenit Brooksov sedež. Če želite, ga lahko naročite.