fbpx

7 vanor som utövas av väldigt anständiga människor och som ofta går andra på nerverna! Till dig?

"Respektera dig själv och andra kommer att respektera dig." - Konfucius

Pregovor pravi, da je pot v pekel tlakovana z dobrimi nameni in bi ga lahko uporabili kot popoln opis situacije, na katero je naše dobronamerno vedenje napačno interpretirano.

“Videti si bolje kot kdajkoli prej,” pogosto rečemo znancem, ki jih že dolgo nismo videli. Ali smo jim s tem sporočili, da so trenutno videti dobro, ali smo jim rekli, da prej niso bili videti dobro? Linija je res tanka, na seznamu navad, ki gredo marsikomu na živce, pa je še nekaj podobnih “spodobnih” navad.

1. Napačno naslavljanje

Medtem ko bodo nekateri užaljeni, da jim niste izkazali spoštovanja in jih nagovorili z “vi”, bodo morda drugi to naslavljanje dojemali kot pomanjkanje spoštovanja. Podobna situacija se lahko zgodi pri naslavljanju žensk, ki navajajo njeno starost ali zakonski status, pa tudi pri uporabi akademskih naslovov.

2. Neželena pohvala

Dobronamerne pohvale, povezane s fizičnim videzom, lahko povzročijo ravno nasproten učinek in povzročijo, da se oseba, ki jo pohvalite, počuti neprijetno ali celo objektivizirano. Dvakrat premislite, preden nekomu pohvalite njegov videz, še posebej, če ste v večji družbi.

3. Pretirana izmenjava zasebnih informacij

Ena stvar, ki ste se je verjetno naučili v otroštvu je, da so kratki odgovori nespoštljivi. A če bi ravnali drugače, bi lahko razkrili preveč informacij in podrobnosti o sebi, ki niso strogo povezane z zastavljenim vprašanjem. V nekaterih primerih je takšno odzivanje zaželeno, zlasti v poklicnem okolju, z nekom, s katerim se srečate prvič, in ko gre za izražanje vaših stališč. V teh primerih velja pravilo “manj je več”.

4. Zgodnji prihod gostov

Zamuda velja za znak nespoštovanja, zato se mnogi odločijo, da pridejo prej, samo, da bi bili na “varni strani”. Toda ta “spodobna” navada verjetno moti vašega gostitelja. Povabili so vas, da pridete ob 18:00, najverjetneje niso pripravljeni in nočejo gostov prej. Če vas gostitelj dejansko ni prosil, da pridete prej, da mu pomagate, se ne pojavite pred dejanskim časom povabila. In da to pomeni, da je “akademskih pet” v redu. Vljudno je priti pravočasno, a dati gostitelju nekaj dodatnih minut je še bolje.

5. Čiščenje mize, medtem ko gostje jedo

Ne glede na to, ali ste v restavraciji ali večerjate doma, je ta situacija lahko zelo neprijetna. Začeti čiščenje, ko nekdo še vedno je, je nesramno do te osebe in lahko povzroči, da vsi, vključno s to osebo, mislijo, da jih pozivate, naj odidejo. In tudi ko vsi končajo z jedjo, lahko zlaganje krožnikov še vedno ustvari vtis, da jih poskušate spraviti stran od mize.

6. Izberite vožnjo na zadnjem sedežu

Nekdo vam je ponudil vožnjo in ste se odločili sedeti na zadnjem sedežu. Morda mislite, da pomagate, a edino, kar resnično dosežete, je vtis, da ne verjamete v voznikove sposobnosti. Če ne vidite resne nevarnosti, se usedite na sovoznikov sedež.

7. Naročanje v imenu druge osebe

Morda se vam zdi to vljudno ali simpatično, vendar se izogibajte naročanju hrane v imenu druge osebe (razen, če je odločno povedala, kaj želi). Drugi so sposobni govoriti sami zase. Poleg tega lahko natakar pride v neprijeten položaj, saj lahko pride do napačnega naročila in komunikacijske napake. Ko gre za restavracije, je pri naročilu pomembno upoštevati drugo pravilo. Jasno določite, kaj natančno želite naročiti in se odločite v razumnem roku. Odlašanje samo povzroča napetost in povečuje možnost za razvoj neprijetne situacije.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.