Många böcker för företagare är späckade med råd och rymmer alla nycklar till framgång i näringslivet. 'Risk', 'ett sammanhållet arbetslag', 'var inte rädd för att misslyckas' är plattityder som regelbundet hittar in i sådana böcker. Tja, böcker för företagare som verkligen är värda att läsa undviker sådana ihåliga fraser och delar vägledning genom lärorika anekdoter. Vi har sökt åt dig de 8 bästa böckerna för entreprenörer, skrivna av framgångsrika människor, med vilka du kommer att "styra" världen.
Čeprav ne obstaja univerzalna formula, kako postati uspešen podjetnik, pa se lahko marsikaj naučimo od poslovno uspešnih ljudi. In vsak, ki si želi uspeti, si bo moral slej ko prej vzeti nekaj časa za izobraževanje. A ker vemo, da je vaš čas dragocen, smo na kupu zbrali le 8 najboljših knjig za podjetnike, knjig, ki štrlijo iz povprečja in v katerih vam uspešni ljudje, zbrani z vseh vetrov, ponujajo koristne nasvete za uspešen posel.
The Hard Thing About Hard Things
Težavne stvari so težavne zato, ker nimajo enostavnega odgovora ali recepta. Težavne so zato, ker so naša čustva v nasprotju z našo logiko. Težka so, ker ne poznamo odgovora in ker ne moremo prositi za pomoč brez, da bi izpadli šibki. To so besede Bena Horowitza, investicijskega guruja, nekoč direktorja podjetja Opsware preden ga je za 1,6 milijarde ameriških dolarjev kupil HP.
Kupi tukaj >>
My Years with General Motors
Alfred Sloan je bil generalni direktor General Motorsa zares davno (1923-1946), a v času, ko je bilo to ameriško avtomobilsko podjetje verjetno najbolj pomembna organizacija na svetu. In knjiga je več kot le memoari. Je bistvo Sloanove izkušnje in misli o tem kako voditi gromozansko veliko podjetje. Razpravlja o decentralizaciji in strukturi moderne korporacije.
Kupi tukaj >>
Rework
Soavtor knjige Rework je Jason Fried, soustanovitelj in generalni direktor Basecampa. Mogoče zaradi specifike vsega v knjigi ne boste mogli aplicirati na vaše podjetje- Friedovo podjetje je namreč ostalo zelo majhno (37)- je pa branje koristno, ker ponuja precej drugačen pogled.
Kupi tukaj >>
LÄS MER: Brezplačne knjige: Tank, ki v boju proti nevednosti širi znanje
Let My People Go Surfing: The Education of a Reluctant Businessman
Yvon Chouinard, glava Patagonie, svojo knjigo začne nekako takole. Noben otrok nikoli ne sanja, da bo nekoč postal poslovnež. Želi biti gasilec, športnik ali astronavt. Donald Trumpi poslovnega sveta so namreč junaki le drugim podjetnikom s podobnimi vrednotami. Chouinard se sicer poslužuje precej nenavadnih metod pri vodenju svojega podjetja. Med drugim zaposlenim dovoli, da gredo deskat, ko se jim zahoče.
Kupi tukaj >>
Winning: The Ultimate Business How-To Book
Jack Welch je bil na čelu General Electric od leta 1981 do 2001. Knjiga Winning je nadaljevanje knjige Jack: Straight From the Gut in jo v uporabnem smislu precej prekaša, saj razkrije njegov pristop do upravljanja in karier, ubadanja s slabimi šefi, promocijo in vodstvenimi odločitvami.
Kupi tukaj >>
#GIRLBOSS
Sophie Amoruso je ustanovila spletno trgovino Nasty Gal in šele ko je ta postala 100 milijonski posel je sedla na direktorski stolček. V knjigi Amorusova, ki je kariero štartala s prodajo oblačil prek eBaya, poda zelo živahen pogled na grajenje kariere. ”Kar so me vse te službe naučile je, da moraš biti pripravljen tolerirati določeno sranje, ki ga ne maraš- vsaj nekaj časa.”, beremo. ”Temu bi generacija mojih staršev dejala ‘graditev karakterja’, jaz pa temu raje pravim #GIRLBOSS šolanje.” Preverite zakaj.
Kupi tukaj >>
Business @ the Speed of Thought: Succeeding in the Digital Economy
Bill Gatesova knjiga Poslovanje @ s hitrostjo misli: Ob uporabi digitalnega živčnega sistema je do vrha napolnjena s praktičnimi nasveti. Razkriva nam, kaj čaka podjetje v letih, ki jih živimo. Gre za pravcato vizionarsko delo, namreč knjiga je bila izdana že leta 1999, a je še danes zelo aktualna. Razkriva, kaj mora storiti vodilni poslovnež, da bi podjetju omogočil preživetje.
Kupi tukaj >>
Pour Your Heart into It: How Starbucks Built a Company One Cup at a Time
Howard Schultz, ki je danes ”težak” 2,2 milijarde dolarjev, je s kavarnami Starbucks spremenil svet. Danes ima po svetu 21 tisoč lokalov in to v več kot 65 državah. ”Ljudje želijo smernice, ne retorike. Želijo vedeti kakšen je načrt in kako bo uresničen. Rabi bi prevzeli odgovornost, pomagali rešiti problem in imeli avtoriteto, da ukrepajo.”
Kupi tukaj >>