Prestižna francoska znamka ur Bell & Ross je do zdaj zadovoljevala izjemno zahtevne ljubitelje ročnih ur, od zdaj pa bo tudi oktanske petičneže, saj je izdelala fenomenalne študijo superšportnika. Konceptnega športnega vozila Aero GT Concept pa jasno ne poganja urni mehanizem, temveč 4,2-litrski bi-turbo V8-motor.
Mehanske ure in avtomobili imajo več podobnosti, kot se zdi na prvi pogled, in koncept znamke prestižnih ur Bell & Rose, Aero GT Concept, to dokazuje. Študija, ki se je predstavila na Baselworldu v Švici, urarski različici avtomobilskega sejma v Ženevi, ima tudi tehnične lastnosti, čeprav zaenkrat obstaja zgolj na papirju.
Namenili so ji 4,2-litrski bi-turbo V8-motor, ki naj bi bil zmožen iz avtomobila iztisniti kar 610 konjskih moči, na zadnji kolesi pa jih dostavlja 8-stopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik. To pripomore tudi k zelo kratkemu času, ki ga potrebuje, da od 0 doseže hitrost 100 km/h, in sicer vsega 2,9 sekunder. Da ne more več, pa sporoči šele pri 315 km/h.
LÄS MER: Jeep Crew Chief 715: ett koncept som förutsäger offroad brutalitet
Aero GT Concept med 1320 kilogrami spada v peresno lahko kategorijo superšportnikov, za lahko telesno težo pa se ima zahvaliti karoseriji iz ogljikovih vlaken in aluminija. Zgledoval se je po nevidnih reaktivcih, kar se najbolje vidi pri vzvratnih ogledalih, ki spominjajo na mini letalska krila, režah za zajem zraka in izpuhu, ki je velik, kot da ima Aero GT Concept reaktivni pogon.
Mer information:
bellross.com