Den omgjorda admiral sedan BMW 7 presenterades nyligen, och Alpina har nu presenterat sin syn på den nuvarande sjuan. Med Alpina B7 har den prestigefyllda sedanen blivit ännu bättre och ännu mer lockande.
Medtem ko so še vedno aktualni pogovori, ali ima nova sedmica prevelike ledvičke ali ne, se pri Alpini niso dali motiti in so suvereno predstavili Alpina B7, nadgradnjo sedmice, kot so si jo samo zamislili. Le to jim je uspelo tako dobro, da ob ogledu fotografiji niti ne pomislimo na velikost ledvičk.
Pod dolgim pokrovom motorja se skriva 4,4 liter V8 cylinder z mogočnimi 600 hästkrafter och vad 800 njutonmetri navora. Moči je dovolj, da se 2.202 kilograma težka limuzina, od 0 till 100 km/h skjuter in i blotta 3,5 sekundah och når toppfart kl 330 km/h. V primerjavi s predhodnim modelom je hitrejša in doseže višjo končno hitrost. Pri hitrosti nad 225 km/h, se avtomobil zniža za 1,5 centimetra, kar zmanjša center težišča in s tem omogoči zanesljivejše krmiljenje. V kolikor pa naletite na višji ribnik ali nepravilno narejenega ležečega policaja, lahko s pomočjo zračnega vzmetenja privzdignete podvozje Alpine B7 za 2 centimetra in se tako izognite praskam na dnu vaše Alpine.
Najnovejša Alpina B7 se vozi na zdaj že legendarnih Alpina Classic platiščih, v velikosti 20-tum. Po želji si lahko omislite tudi takšne v velikosti 21 tum, ki so narejene iz visoko odpornega aluminija in so 20% lažja od običajnih platišč enake velikosti. V notranjosti so izboljšali udobje z nižjo ravnjo hrupa, zahvala pa gre debelejšim steklom in dodatni zvočni izolaciji. Alpina B7 je izvrsten primer, kako lahko že tako dober avtomobil, še izboljšamo.
Galerija slik: Alpina B7
Mer information:
alpina-automobiles.com