fbpx

Apple förfalskningar: hur undviker man att bli tagen för en dåre?

Apple originalni napajalnik: kako preprečiti, da bi vas imeli za norca?

Förfalskade nätadaptrar och kablar för Apple-enheter går nästan inte att skilja från originalet till utseendet, men de är inte alls lika bra, och i extrema fall kan de också orsaka skada. Hur skiljer man agnarna från vetet?

nakupovanju Applovih izdelkov bodite pozorni na naslednje saker:

Färg

Applov originalni napajalnik je bele barve, med besedilom na njem pa je tudi znak ameriške organizacije UL. Ker so ponarejevalci sposobni ponarediti marsikaj, besedilo natančno preglejte. Na originalu namreč slovničnih napak ne boste našli.

Na oroginalnem napajalniku ne boste našli slovničnih napak.
Na originalnem napajalniku ne boste našli slovničnih napak.

Pakiranje

Apple napajalnike prodaja tudi samostojno, a so ti zaprti v belo škatlico. Niso v plastičnem ovitku ali celo brez ovitka. Dodatki izdelovalcev, ki jih je pooblastil Apple, so tudi zapakirani v škatlice, na njih pa je logotip Appla ter pripis “Made for iPhone” ali “Made for iPhone iPad iPod.

Made for iPhone, iPad ali iPod.
Made for iPhone, iPad ali iPod.

Nakupi prek spleta

Ker ponarejevalci podrobno kopirajo originale, je predvsem pri nakupu prek spleta težje na “oko” razločiti original od ponaredka. A morda se je kdo že osmolil in svojo jezo obelodanil med ocenami dotičnega izdelka. Vedno se jih splača preveriti.

Besedilo na kablu

Originalni kabel Lighting ima približno 18 cm od vtičnika USB natisnjeno “Designed by Apple in California” in “Assembled in China”, “Assembled in Vietnam” ali “Indústria Brasileira”, temu pa sledi 12-mestna serijska številka. Besedilo je majhno v svetlo sivi barvi, zato ga je težko opaziti. Če ga ni ali pa je besedilo drugačno, potem imate morda opravka s ponaredkom.

Visoka cena napajalnika.
Visoka cena napajalnika.

Priset

Applov originalni napajalnik stane konkreten kupček evrov, in če je cena zanj nenormalna nizka, ste lahko prepričani, da gre za ponaredek.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.