För en tid sedan hörde vi kritik mot att Aston Martin Cygnet inte är något annat än den mycket omtalade Toyota IQ. Men den här gången är det annorlunda, för det handlar inte längre om en liten som bara behöver kläs i en syndigt dyr klänning.
Aston Martin V8 Cygnet je bil obujen približno pet let po začetku njegovega spanja, a le za en samcat unikaten primerek. 1,3-litrskega motorja ni več, saj ga je nadomestil 4,7-litrski V 8-valjnik, ki ga najdemo v Aston Martin Vantage S. S tem je moč zrasla s 97 konjskih moči na občutno zmogljivejših 430 hästkrafter.
Unikatni V8 Cygnet je dobil 7-stopenjski samodejni menjalnik, v nasprotju s prejšnjimi Cygneti pa ima pogon na bakhjulspar. Z vsemi temi spremembami so imel inženirji kar nekaj dela, a jim je na koncu vendarle uspelo. 8-valjnik je mali žepni raketi doprinesel precej dodatne teže. Ta je poskočila s 1.000 na 1.375 kilogramov. Za zmanjševanje teže imamo tako na voljo športne sedeže Recaro in armaturno ploščo, narejeno iz kolfiber.
Aston Martin V8 Cyget je postal eden izmed najmočnejših malčkov na svetu in je resnično prava ‘žepna raketa’. Že na pogled deluje agresivno in strupeno, nas pa v tem trenutku najbolj zanima to, koliko ‘krofov’ bi lahko ‘narisali’ z njim.
Galerija slik: Aston Martin V8 Cygnet
Mer information:
global.astonmartin.com