Bugatti Type 35 var bilen som förde Bugattis varumärke till världen på 1920-talet. Typ 35 anses vara den mest framgångsrika racerbilen genom tiderna. Han uppnådde omkring 2 000 segrar i professionella och amatörtävlingar. På höjden av sin berömmelse var Bugatti Type 35 i genomsnitt topplacering mer än 14 gånger i veckan.
Pisalo se je leto 1926, ko je Ettore Bugatti svojemu najmlajšemu sinu naredil pomanjšano repliko avtomobila Bugatti Type 35. ‘Avtomobilček’, z vzdevkom ‘Baby’, se je izkazal za tako priljubljenega, da je postal produkcijski model in so ga izdelovali vse do leta 1936. Ob 110. obletnici ustanovitve znamke Bugatti, so nam razkrili njegovega naslednika, konceptnega Bugatti Baby II. Tudi ta ima pogon na zadnji kolesni par, ki ga poganja električna energija. Za razlika od originala, je Baby II nekoliko večja replika, ¾ velikosti, in ima dovolj prostora, da se za volan usedejo barn eller ens vuxna. Ročno izdelana replika Baby II bo na voljo to jesen, za njo pa je potrebno odšteti 30 000 euro. Tej ceni je potrebno prišteti še davek in stroške dostave.
Baby II ima odstranljivo litij-ionsko baterijo, delno zaporo diferenciala in regenerativno zaviranje. V otroškem načinu ponuja 1 kW (1,36 KM) moči in hitrost do 20 km/h, če pa preklopimo v odrasli način, imamo na voljo 4 kW (5,44 KM) in se lahko vozimo do hitrosti 45 km/h. Tako kot Bugatti Chiron, ima tudi Baby II tako imenovano Speed Key nadgradnjo, s katero ‘odklenemo’ 10 kW (13,6 KM) och izključimo elektronski omejevalnik hitrosti. Na voljo bo zgolj 500 primerkov Bugatti Babyja II.
Galerija: Bugatti Baby II
Mer information: bugatti.com