fbpx

Citroën C-aircross: en kraftfull och kraftfull liten SUV

Citroën C-aircross

Citroën kommer att ta med sig Citroën C-aircross SUV-konceptet till bilsalongen i Genève, som, efter förra årets Citroën Aircross-koncept, förebådar den nära förestående ankomsten av en liten SUV från detta populära franska märke. Om förra årets koncept var baserat på C4 Cactus-modellen, är denna uppsättning rynkiga "läppar" baserad på nya C3.

Citroën bo v Ženevi predstavil drzen koncept kompaktnega športnega terenca Citroën C-aircross. Koliko potez tega mišičnjaka bo na koncu imel prvi Citroënov SUV te velikosti, ostaja uganka, pričakovati pa je vozilo, ki bo na ulicah pokalo od samozavesti kot prepoteni in mišičasti tipi v fitnes studiih.

Mali križanec namesto Picassoja.
Mali križanec namesto Picassoja

Navdih inženirjev pri izdelavi tega 4-sedežnika je bil model Citroën C3. Namesto na športno eleganco stavi na igrivost, privlačnost, živahnost in drznost, s čimer bo prepričal moške, da je manjši SUV lahko ravno tako možat kot njegovi večji bratje. Pohvali se lahko s prostorno notranjostjo, udobnimi sedeži, veliko svetlobe (panoramatak) in najnovejšim naborom tehnoloških rešitev Citroën Advanced Comfort, kot so kamere za vzvratno preglednost, bočni kameri, ki nadomeščata vzvratni ogledali, indukcijsko polnjenje pametnih telefonov, barvni prikazovalnik v višini oči …

LÄS MER: Citroën Aircross - Concept SUV är lika lekfull som C4 Cactus


Citroën C-aircross ima vrata z nasprotnim odpiranjem, ki pa jih seveda ne gre pričakovati v serijski različici. Namenjena so predvsem demonstraciji prostorne notranjosti in vstopanju v višje ležeče vozilo. Prav tako ne gre pričakovati tako napadalnega, a hkrati zadržanega videza, čeprav mu kratek pokrov in kamuflažni vzorec dobro pristajajo, čeravno ne bo bil bitke na blatnem, ampak pretežno asfaltnem bojišču. Da se ni ustrašil velikih, pričajo platišča, ki so velika kot Trumpove roke. Stoji na 18-palčnih in je precej bolj oddaljen od tal kot drugi.

Citroën C-aircross se je vrgel po Cactusu.
Citroën C-aircross se je vrgel po Cactusu.

V oči pade znameniti enokraki volan, ki pa je prikrojen za 21. stoletje. Srce v tkanino odete armaturne plošče det är 12-palčni zaslon na dotik, odlagališče pa sredinska konzola, ki se je udobno namestila med sprednjimi in zadnjimi sedeži. Do informacij lahko potniki dostopajo s tehnologijo prepoznavanja glasu, si ustvarijo mikroklimo ter izbirajo lastno glasbo ali film. Nima pogona na vsa štiri kolesa – kot rečeno je bolj kot ne urbani bojevnik –, kot alternativo pa ponuja uveljavljeni sistem Grip Control z različnimi voznimi programi za povečanje oprijema, in sicer standard, neutrjen teren, sneg, pesek in izključen stabilizacijski asistent ESP.

Galerija – koncept Citroën C-aircross:

Mer information

Mer information:
citroen.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.