Instagram är ett av de mest populära sociala nätverken som används av mer än 500 miljoner människor världen över. Under lång tid är den inte längre endast avsedd för att lagra, redigera och dela bilder bland en nära vänkrets. Idag är det också en av de viktigaste nischerna för marknadsföring och givetvis en informationskälla om konsumenter, som analyseras dagligen i syfte att förbättra företagens försäljningsstrategier. Från de senare och liknande undersökningar kan du ta reda på vad dina Instagram-bilder säger om dig.
Kaj o tebi povedo tvoje fotografije na Instagramu? Preberi si, kaj lahko o tem povedo raznorazne raziskave.
Barve in filter fotografije
V tej studier, v kateri so analizirali profile 179 ljudi (več kot 25.000 fotografij) so poskušali ugotoviti, kakšna je povezava med osebnostjo ljudi in barvami ter filtri, ki jih uporabljajo za svoje fotografije na Instagramu. Ugotovili so, da imajo bolj ekstrovertirani ljudje več fotografij s svetlimi filtri ter da ljudje, ki niso v zvezi, objavljajo fotografije s svetlejšimi barvami.
Pogostost objavljanja
Raziskovalci iz Harvarda in Univerze v Vermontu so analizirali več kot 43.000 fotografij ter ugotovili, da obstaja povezava med depresivnimi posamezniki in pogostostjo objavljanja: depresivnejši ljudje so več objavljali na Instagramu. Iz te povezave pa ne moremo sklepati na vzročnost: možno je celo, da so tisti, ki več objavljajo na Instagramu, ravno zato postali depresivni ali depresivnejši.
Tema fotografije
Några av dem raziskovalci so mnenja, da je za ljudi, ki objavljajo več fotografij s svojimi partnerji, bolj verjetno, da ne naslavljajo težav v partnerskih odnosih.
Starost
Raziskovalci so upptäckte, da se mlajši od 25 let manjkrat smejijo na instagram fotografijah.
Objavljanje fotografij hrane
Forskare so ugotovili, da se tisti ljudje, ki objavljajo več fotografij svojih obrokov, lažje držijo predpisanih diet. Ena izmed razlag zakaj je, da všečki in ogledi te ljudi še dodatno motivirajo.
Tri vrste selfijev
Selfiji lahko pomenijo marsikaj. V grobem se lahko razdelijo na tre kategorier.
Komunikatorji objavljajo selfije z namenom, da svoje sledilce spodbudijo k debati.
Avtobiograferji objavljajo svoje selfije predvsem zato, da shranijo ter z drugimi podelijo pomembne trenutke v svojem življenju (na primer pomemben dosežek).
Samopublicisti pa selfije objavljajo skoraj neprestano, predvsem z namenom, da so v središču pozornosti ter da se predstavljajo v čimboljši luči.