fbpx

Coca-Cola: historien om tryckta annonser för dagens mest kända dryck i världen (1889-2008)

Coca-Cola skapades som en oavsiktlig upptäckt av farmaceuten John Stith Pemberton. Han försökte imitera den franska uppfinnaren, som var den första som gjorde vin av koka, men förbudet i Amerika tillät honom inte att producera en alkoholhaltig dryck, så han siktade på en alkoholfri. Allt annat är historia, vilket Coca-Cola också skrev med sina tryckta annonser.

Coca-Cola je danes najbolj prepoznavna znamka na svetu in ne obstaja kotiček, ki ne bi vsaj slišali zanjo. Statusni simbol te gazirane pijače je tako močan (je več kot le pijača, je Livsstil), da jo vsak dan kupi preko miljarda ljudi, čeprav velja za antipod zdravega načina življenja. Ta njena povsodnost pa ni naključje, zato tudi ni eden tistih ”mehurčkov”, kajti njeni bubblor so pravi in ljudje imajo radi, da jih žgečkajo po grlu.

Prvi oglas sega v daljno leto 1889!
Prvi oglas sega v daljno leto 1889!

Zaradi želje po globalni prepoznavnosti, da bi jo poznal slehernik, je iskala vedno nove in inovativne načine, kako se ljudem približati. Tako je bila Coca-Cola med prvimi, ki je v reklamah gostila znane osebe, o njeni moči pa priča podatek, da je bila leta 1978 kapitalistični osamelec v Ljudski republiki Kitajski. Bila je tudi prva med blagovnimi znamkami, ki je uvidela marketinški in tržni potencial velikih športnih prireditev (OI, SP v nogometu, košarkarska liga NBA, dirkaško prvenstvo NASCAR, ipd.).

LÄS MER: Coca Cola imponerar med nya innovativa kepsar

Med 2. svetovno vojno je oskrbovala ameriške vojake na frontah, danes pa ljudi vseh ras in ver v preko 200-ih državah. Pripravili smo zbirko njenih oglasov, ki se razteza čez tri stoletja in ki so ji utrdile vodilni status. In kaj že piše nad logotipom? Enjoy!

Mer information

Mer information:
www.coca-cola.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.