Tio framgångsrika företagare tillfrågades vilka råd de skulle ge dem som ger sig ut på en självständig affärsresa. Och en lista med tio regler dök upp baserat på erfarenhet.
1. Nikoli ne boste znali ali vedeli dovolj, zato se navadite na to, da boste velikokrat morali skleniti odločitev brez da bi okoliščine popolnoma poznali. (Aaron O’Hearn, Startup Insititute)
2. Skrivnost je v tem, da ne smemo dati sebi preveč zaslug v dobrih časih, a prav tako ne preveč krivde v slabih časih. Ko se posameznik prične zavedati, da ima sreča določeno vlogo pri uspehu, hkrati postane tako ponižen, kot bolj samozavesten. (Ethan Austin, Give Forward)
3. ”Pokaži, ne govori.” Idejo in uspeh je treba pokazati v dejanjih, a mnogo posameznikov že na pričetku svoje poti govori o super in mega velikih uspehih, ki jih čakajo. O svojem podjetju je potrebno govoriti z mero realnosti in ne preveč visokoleteče. (Shaun Johnson, Startup Institute)
4. Potrebno je vedeti, kdaj odnehati in to na vseh področjih v poslu. Če posameznik na primer štiri ure izbira med posameznimi odtenki modre barve za logo svojega podjetja je to že znak, da je izgubil to mero. Treba je odnehati pravi čas, da se lahko delo pomakne k naslednji točki. (Pavia Rosati, Fathom)
5. Začetnik se mora zavedati hierarhije in dejstva, da je ”zelenec”. Kar pomeni spoštovanje tistih nad njim in pravzaprav vseh v hierarhiji. (Christina Wallace, Startup Institure NY, Quincy)
6. Ustvarjanje ravnotežja, harmonije je izjemnega pomena,. V družbi daj, preden dobiš. Razišči svoje ideje, a zaupaj svojim instinktom. Pri produktih razmišljaj v detajle, a na koncu jih pripelji k osnovi. Zavedaj se konkurence, a ne skrbi zaradi nje. Bodi neposreden s svojo ekipo, a vedno prijazen. Ne jemlji se preveč resno, četudi skušaš spremeniti svet. Nikoli ne dovoli, da izgubiš ljubezen, prijatelje, družino. (Jamyn Edis, Dash Lab)
7. Počni karkoli in vse. V smislu, da nobena povezava, ideja, nov znanec, novo znanje ali izkušnja ne gredo v nič in nič ni brez pomena. (Jenn Yee, Startup Institute Chicago, MBASocial)
8. Ne skrbi, če se okrog tebe in v medijih pojavljajo nove in nove ideje in poslovni začetki. Veliko teh v roku enega leta ne bo več, zato se osredotoči na to, da ti ostaneš na površju. (Jules Pieri, The Grommet)
9. Podjetje je tvoje – odločitev je tvoja! (Brent Grinna, EverTrue)
10. Najboljši podjetniki ne iščejo tveganja, temveč iščejo načine, kako tveganje zmanjšati. (Rick Desai, Dashfire)