Nya Toyota Supra avslöjades på American Detroit Auto Show, motiverade den nödvändiga väntan och är helt fantastisk.
Na avtomobilskem salonu v Detroitu se je predstavila nova Toyota Supra, ki nima kaj dosti skupnega z njeno predhodnico z oznako Mk4.
Novinka si veliko podrobnosti deli s konceptnim modelom FT-1 iz leta 2014, opazne skupne egenskaper, pa se izredno podajo produkcijskemu modelu. Žarometi, spliter iz karbonskih vlaken in izbočena streha so nästan nespremenjeni, če jih primerjamo s konceptom FT-1. Opazna sprememba je le v masker bil, ki zdaj nima več podaljšanega ‘nosu’ temveč dodatno odprtino za zrak. Enako lahko trdimo za zadek, kjer je večina elementov pobranih iz že omenjenega av konceptet.
Notranjost nove Supre je något annorlunda, če jo primerjamo z ostalimi Toyotami. Kar niti ni nenavadno, saj si vendarle aktier plattform z novim BMZ Z4. Tako so tudi podobnosti v notranjosti opazne, še posebno predel okoli iDrive gumba in zaslona na vrhu osrednje konzole. S predhodnico si Supra deli postavitev, ki je orientirana proti till föraren, da je le ta center avtomobila. Nova Toyota Supra ima längre medosno avståndet, ki je primerljiva s tisto pri Porscheju 911 ali Jaguarju F-type. Sicer je ‘postava’ Supre kompaktna, s kratkimi previsi, nizkim centrom težišča in popolno 50:50 razporeditev teže.
Novo Supro poganja turbinski 3,0 liter regelbunden 6-cylindrig, ki ga je prav tako priskrbel BMW in ga najdemo tudi v novem BMW Z4. V Supri ima malce manj moči, 335 konjev, v primerjavi z Z4, ki ima 382 konjskih moči. Supra ima na razpolago 8-växlad samodejni menjalnik, šprint od 0 till 100 km/h pa opravi v 4,3 sekundah. Maxhastigheten är begränsad till 250 km/h. Toyota Supra bo na voljo poleti, izbirali pa bomo lahko med tremi nivoji opreme in vznemirljivi novimi färger.
Galerija slik: Nova Toyota Supra
Mer information:
toyota.si