Na slovenski trg je pred kratkim zapeljala nova generacija Kiinega mestnega terenca sorento. Novinec bo sprva na voljo z dvema motorjema: 2,2-litrskim dizelskim motorjem zadnje generacije, ki razvije 145 kW motorne moči, in 2,4-litrskim bencinskim motorjem s 129 kW. Lastnosti nove generacije kažejo, da izgublja na terenskosti in ...
Na slovenski trg je pred kratkim zapeljala nova generacija Kiinega mestnega terenca sorento. Novinec bo sprva na voljo z dvema motorjema: 2,2-litrskim dizelskim motorjem zadnje generacije, ki razvije 145 kW motorne moči, in 2,4-litrskim bencinskim motorjem s 129 kW. Lastnosti nove generacije kažejo, da izgublja na terenskosti in pridobiva na športnosti: zmanjšala sta se tako vstopni kot izstopni kot in tudi oddaljenost od tal. Kupci, ki ga bodo vozili predvsem po cestah (in s tem prihranili 2000 evrov), se bodo lahko odločili za različico, ki žene le prednji par koles. Sorento se ponaša tudi z bogato serijsko opremo – tri opremske ravni -, saj že osnovna obsega dvopodročno samodejno klimatsko napravo, pomoč pri terenskem spuščanju ipd.