fbpx

Ford GT Mk II Coupe: ko zverina prestopi mejo “normalnega”

Ford GT Mk II

Nekoč je bilo praviloma tako, da so imele dirkalne različice avtomobilov več konjskih moči in bile bolj divje kot njihove cestne različice –danes to več ne velja, predvsem zaradi kopice pravil in omejitev različnih tekmovanj in ker imamo na voljo vedno več t.i. hiperavtomobilov. Tega se zavedajo tudi pri Fordu, zaradi česar je nastal Ford GT Mk II Coupe.

Zaradi razmaha hyperbilar in vedno večje restriktivnosti pravil v avtomobilskem športu imajo dirkalni avtomobili tudi po več 100 konjskih moči manj kot njihove på väg legalne različice – tega se zavedajo tudi pri Fordu in so v ta namen pozabili na pravila in za svoje stranke naredili den ultimata Forda GT.

Ford GT Mk II Coupe predstavlja najbolj ‘oh in sploh’ različico Forda GT. Turbinski I en 6-cylindrig motor je bil navit na 700 hästkrafter, vilket är 43 konjski moči več tycka om ‘standardna’ različica Forda GT in kar 200 konjskih moči več, kot jih ima dirkalna različica Forda GT.

Den kommer bara att finnas tillgänglig 45 dirkalnih avtomobilov, vsak pa bo nosil ceno okoli 1.070.000 evrov, vilket är väsentligt več, kot je cena ‘cestne’ različice.

httpv://www.youtube.com/watch?v=UW–6ZnfaE8

Ford GT Mk II Coupe je primeren zgolj za landningsbanan, vso moč pa ima speljano na den sista på hjul par, via 7-växlad menjalnika, ki je prilagojen dirkaškemu načinu vožnje. Motor se vrti v območju visokih obratov, ‘lovilec zraka’ na strehi avtomobila pa skrbi za dovoljšno kyl- le tega.

Na zadek so mu pritrdili še ogromen spoiler, v kombinaciji z ostalimi aerodinamičnimi Tillbehör, pa se je sila, ki pritiska avtomobil k tlom, povečala za kar 400%, v primerjavi s cestnim Fordom GT.

Galerija: Ford GT Mk II

Mer information

Mer information:
ford.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.