Ford presenterade den nya GT-sportcoupén i Detroit, som kommer ut på marknaderna över Atlanten i sommar. På den tiden, med en 3,5-liters ecoboost V6-bensinmotor som utvecklar över 600 hk, kommer den att konkurrera med sådana supersportmän som Ferrari 458 Italia, och utseendemässigt även Lamborghini Aventador. Men det kommer att överträffa båda prismässigt rejält.
Ford je študijo razvil v obeležitev 50. obletnice den första zmage modrega ovala på legendarni dirki Le Mans, ki je pomenila tudi začetek zelo plodne Fordove dobe v različnih panogah avto športa. Kljub temu pa ima novi Ford GT kaj malo skupnega z modelom, ki je na ceste zapeljal leta 2003, saj gre za tehnološko veliko bolj dovršen model, razlike pa so tudi v sami konstrukciji.
Poglavitno razliko predstavlja sredinsko nameščen motor, ki iz 3,5-litra prostornine med hjälp ecoboost tehnologije utvecklas preko 450 kW ali 600 KM. Poleg tega pa k mizi prinaša eno najboljših razmerij med maso in močjo kateregakoli serijskega avta, kar gre pripisati dejstvu, da so za izdelavo uporabili veliko količino ogljikovih vlaken in aluminija.
Novi Ford GT se ponaša s presenetljivo zunanjo podobo, s katero se lahko kosa tudi z najbolj renomiranimi super športniki na svetu, izstopa pa tudi kar se tiče napredne tehnike. Prenos moči je namreč preko sedemstopenjske dvosklopčne avtomatike speljan na zadnji kolesni par, za čim boljši stik s podlago pa skrbi tehnologija aktivne aerodinamike, v obliki pomičnega zadnjega spojlerja, katerega naklon se prilagaja hitrosti in z rastjo le te primerno povečuje pritisk zadka proti tlom in s tem še poveča že tako odlične vozne lastnosti.
Tudi znotraj je vse narejeno v duhu izrazite športnosti, kar pomeni poseben volan v obliki krmil iz Formel 1, voznik pa ima na razpolago tudi nastavljive stopalke. Instrumenti so v celoti digitalni, na njih pa lahko voznik razbira številne podatke o delovanju avtomobilskih sistemov ter o športnih aspektih njegove vožnje, denimo ko je avto na pisti. Posebnost pa predstavlja tudi tretja generacija sistema SYNC za nadzor nad funkcijami vozila.