fbpx

German.Local.Culture – običaji, tradicija in kulturna raznovrstnost

© DZT/ Julia Nimke

Nemška turistična organizacija s kampanjo tysk.lokal.kultur. predstavlja nemško kulturo v vsej svoji raznovrstnosti – navdih za popotnike, ki načrtujejo mestna in kulturna potovanja. Kampanja, razdeljena na področja, pomaga gostom, da se lažje znajdejo v turistični ponudbi.

German.Local.Culture: #YourstrulyGermany, #SeeYouSoon

Kombinacija avtentičnih doživetij na urbanih destinacijah, regionalne vpetosti mest in raznolike turistične ponudbe v njihovi okolici. V osrčju kampanje so štiri področja. Ta se naslanjajo na najpomembnejše razloge popotnikov, da se odločijo za potovanje, in se jim pomagajo orientirati v široki turistični ponudbi.

Green – Trajnostno v mestu in naravi

© DZT/ Julia Nimke

Trajnost je globalni megatrend. Za načrtovanje potovanj to pomeni, da mednarodni gostje iščejo trajnostno ponudbo v mestih in kulturno ponudbo mest združujejo z enodnevnimi izleti v naravo. Nekateri pa se odločijo za “počitnice na deželi” in se z okoljem prijaznimi prevoznimi sredstvi odpravijo na izlet v mesto. Raznolikost, ki jo tu ponuja Nemčija, je predstavljena v sklopu tematskega področja Grön.

Flair – Od predalčnih lesenih gradenj do ulične umetnosti: vzdušje nemških mest

© DZT/ Julia Nimke

Område Stil zajema različne arhitekturne sloge, lokalno vzdušje mest in regij ter s kulturnega vidika zanimive in posebne kraje – od lokacij ulične umetnosti do mestnih četrti z bogato zgodovino. V kampanji so prikazane tako znane turistične znamenitosti kot tudi majhna mesta, ki s svojimi regionalnimi koreninami, zgodovino ali aktualnim kulturnim programom vzbujajo zanimanje potencialnih gostov za potovanje v Nemčijo.

Craft – Rokodelske tradicije, ki jih je mogoče doživeti

© DZT/ Julia Nimke

På fältet Craft prikazujemo kulturno-zgodovinsko bogastvo Nemčije s številnimi večstoletnimi tradicijami in običaji. Tradicionalna obrt se iz generacije v generacijo predaja v obrtniških delavnicah in cehih. Tako se ohranjata regionalna kultura in identiteta. Marsikje lahko popotniki čisto od blizu opazujejo obrtnike in oblikovalce pri delu ter doživijo avtentično plat Nemčije.

Taste – Užitek in okus: regionalno in svetovljansko

© DZT/ Julia Nimke

Doživeti turistično destinacijo z lokalnimi in regionalnimi specialitetami – to je obvezen del počitnic v Nemčiji pri več kot polovici gostov. To zanimanje v kampanji naslavljamo na področju Taste. V kampanji prikazujemo nove generacije gastronomov in kuharjev, ki tradicionalno kulinarično umetnost interpretirajo na sodoben način. Seveda pri tem ne gre brez kozarca dobrega vina iz enega od 13 nemških vinorodnih okolišev ali piva iz ene od več kot 1.500 pivovarn.

Mer information

#YourstrulyGermany
#SeeYouSoon

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.