Hyundai i30 N är den första av Hyundais bilar som bär det nya märket N. Det har fler betydelser än bara den snabbaste, bästa, kraftfullaste i30 och liknande. Det ligger mycket mer bakom detta namn, eftersom bilen utvecklades i Namyang och testades vidare på Nürburgring. N-symbolen symboliserar chikanen, eftersom det är just kurvorna som mest har präglat utvecklingen av Hyundai i30 N. Det sägs vara en populär sportbil, som lämpar sig både för vardagsbruk och för att tävla runt banan.
Design Hyundaia i30 N se občutno razlikuje od preostalih dveh članov družine i30. Ima opazno prednjo masko och agresiven odbijač z večjimi režami za zrak, ki dodatno pripomorejo k ohlajanju zavornega sistema. Spodnji del odbijača krasi rdeča črta, okolica žarometov pa je kontrastno odeta v črno barvo. Prav tako so črni stranski športni pragovi. Čeljusti so obarvane v rdečo barvo in tudi tam je opazen logotip N. Na zadnjem delu nam v oči pade trikotna zavorna luč v črnem spojlerju, pa tudi črni difuzor z dvema izpušnima cevema.
I30 N ima posebej prilagojeno instrumentalno ploščo, na kateri lahko spremljamo podatke, kot so temperatura olja, pripravljenost turbo polnilnika, temperaturo motorja in druge pomembne “dirkaške” podatke. Na voljo imamo 8 tums pekskärm, prek katerega upravljamo nastavitve, navigacijo, glasbo in še kaj. Športna sedeža si lahko omislimo v kombinaciji usnja in tkanine ali v celoti iz tkanine. Imata dober bočni oprijem in tudi tukaj ne gre brez logotipa N. Volanski obroč je bil prav tako zasnovan posebej za i30 N in ima opazna gumba za izbiro voznega profila ali izbiro športnega oziroma voznega načina N. Med drugo tehnologijo spadajo še brezžično polnjenje telefona och podpora sistemoma Android Auto och Apple CarPlay.
Hyundai i30 N je popoln plod znanja in inženiringa Hyundaieve matične tovarne. Nobena izmed komponent ni bila naročena pri katerem drugem izdelovalcu avtomobilskih komponent, kot sta na primer Brembo ali Recaro. Jedro novega i30 N je 2-litrski prisilno polnjeni turbinski motor, ki je na voljo v dveh različicah. Standardna različica ima 250 hästkrafter, z dodanim paketom Performance pa se moč poveča na 275 hästkrafter. Prva različica od 0 do 100 km/h pospeši v 6,4 sekunder, močnejša pa v 6,1 sekunde. Obe različici imata končno hitrost omejeno na 250 km/h. Za prestavljanje je na voljo zgolj 6-växlad manuell växellåda. Na voljo so še sistem Launch Control, sistem za uravnavanje vrtljajev med prestavljanjem, elektronsko nadzorovano vzmetenje, elektronski generator zvok in elektronsko nadzorovana delna zapora diferenciala. In še posladek za športne navdušence – sistem za nadzor stabilnosti bo mogoče popolnoma izklopiti.
LÄS MER: HYUNDAI KONA: NOV SEGMENT, NOV SLOG, NOVI CILJI
Hyundai i30 N ima ceno 27.990 evrov. Če si želite močnejšo različico i30N Performance, je zanjo treba odšteti 32.990 evrov. Različica i30 N Performance ima na voljo še kopico dodatne opreme, ki vsebuje skoraj vse, kar je pri i30 N mogoče dokupiti. Če vsega tega ne potrebujete in si želite le dodatnih 25 konjskih moči, bo za to treba odšteti 2.300 evrov.
Galerija slik: Hyundai i30 N
Mer information:
hyundai.com