Efter Kim Kardashians dokusåpaberömmelse skulle det vara ovanligt att hennes affärsresa stannade där – influencerdom, utvecklingen av KKW-sminklinjen och samarbeten med världsberömda namn inom modebranschen har bidragit till att bygga upp hennes imperium – men här några tips från Kim om hur man blir framgångsrik i affärer.
Kim Kardashian, mor, influencerka och poslovna ženska, je v svet slavnih vstopila z resničnostnim šovom Keeping up with the Kardashians, danes pa upravlja s svojo znamko ličil KKW, ki je že v prvem letu prodaje dosegla prihodek v višini 100 milijonov dolarjev.
Kim Kardashian West navaja pet nasvetov, kako ta uspeh doseči:
Uporabljaj družbena omrežja.
Kim je sicer bolj znana po svojih pojavljanjih v resničnostnem šovu, začetek javljanja na sociala nätverk pa je pomenil zgolj še eno stopnico več, saj tam oglašuje svoj posel, navaja pa naslednje prednosti uporabe spletnih platform: “Prek družbenih omrežjih lahko začneš svoj posel in ga oglašuješ na način, na katerega sam želiš. Bolj kot si aktiven, več pozornosti dobiš”.
Razvij svojo blagovno znamko.
Priimek Kardashian je svetu znan, imeti popoln nadzor nad svojo lastno blagovno znamko pa je je drugačen, kot če zgolj izvajaš dejavnost z licenco, pravi Kim. “Če imaš licenco, zgolj prejmeš seznam zahtev, ki jih moraš izpolniti, medtem ko je veliko več dela z lastno blagovno znamko – toda lastna znamka ti omogoča, da začneš posel od začetka in imaš jasnejši nadzor nad poslom, ki ga lahko razvijaš tako, kot sam želiš.”
Poskrbi, da je posel zakonito urejen.
Poleg tega, da se je treba ukvarjati z lastništvom lastne blagovne znamke, je treba poznati tudi pravne parametre, svetuje Kim: “Srečna sem, da nisem licencirala svoje blagovne znamke, saj posel nikoli ni dolgoročen. Nikoli ne veš, kaj se lahko zgodi.”
Bodi močna.
Leta 2016 je bila Kim Kardashian žrtev ropa v Parizu – ta dogodek, kot navaja, ja vplival na to, da je spremenila pristop do družbenih omrežjih: “Moralo se je zgoditi meni. Od tega dogodka sem veliko odnesla, saj me je naučil, kako pozorna moram biti na majhne stvari – zato ničesar več ne objavljam v realnem času na družbenih omrežjih in mi ni všeč, ko ljudje vedo za vsak moj korak.”
Nadaljuje, da morate biti močna oseba, ki bo znala prenesti vse negativne komentarje och negativ energi, saj je naravna internet takšna, da vas bodo sovražili, ker se javno izpostavljate. S to negativno energijo se je res težko boriti, doda Kim.
Razmišljaj vnaprej.
V času, ko se trendi in interesi iz dneva v dan vedno spreminjajo, je slednje tem pogosto težko. “Mislim, da se trdo delo splača. Želim pa, da izdelek govori zase. Še zmeraj je še veliko stvari, ki se jih moram naučiti – zaradi dodatnega znanja pa postanete še bolj strastni do tega, kar počnete.”