fbpx

Hur skyddar man miljön med shoppingkassar?

En plastpåse tillverkas på 5 sekunder, används i cirka 5 minuter och tar mer än 100 år att bryta ner. Att göra sig av med plast i naturen är ett globalt problem i det moderna samhället, för enligt många studier hamnar 10 procent av den årliga produktionen, eller cirka 10 miljoner ton plast, som avfall i havet. Denna sönderfaller inte i naturen, utan bryts ner i allt mindre partiklar.

Aktivna vpletenost v varovanje okolja je dolgoročna strategija Skupine Tuš. Kot slovenski trgovec so stopili na pot ukinitve plastičnih nakupovalnih vrečk v vseh svojih prodajalnah širom Slovenije, v katerih načrtujejo popoln umik do konca letošnjega leta. Hkrati so na blagajne plasirali novo papirnato vrečko, ki podpira odgovorno ravnanje z gozdovi. Kupci bodo odslej blago odnesli v trajnih nosilnih vrečkah, papirnatih vrečkah, biorazgradljivih vrečkah ali kartonasti embalaži. S tem korakom Tuš deluje proaktivno v boju proti plastičnim vrečkam, ki so eden od onesnaževalcev našega okolja.

Družba TUŠ je v oktobru na blagajne plasirala novo papirnato vrečko, ki zagotavlja, da je upravljanje gozdov okolju primerno, socialno koristno in ekonomsko izvedljivo.
Družba TUŠ je v oktobru na blagajne plasirala novo papirnato vrečko, ki zagotavlja, da je upravljanje gozdov okolju primerno, socialno koristno in ekonomsko izvedljivo.

Andraž Tuš, direktor marketinga v Tušu pravi:

Pri zmanjševanju obremenitev okolja s plastiko moramo sodelovati vsi in to lahko dosežemo le s pravilnim in odgovornim ravnanjem. Kupce želimo osveščati o vplivu plastičnih vrečk na naše okolje, saj z njihovo uporabo ogrožamo številne rastlinske in živalske vrste. Prav je, da smo odgovorni in storimo vse, da bo naš planet čistejši in bolj vzdržen za prihodnje generacije. Ponosni smo, da smo v Tušu stopili na okoljsko pot in hkrati odločeni, da vplivamo na percepcijo slovenskih kupcev glede plastičnih vrečk.

Družba se s tem pridružuje globalnim gibanjem v želji po zmanjšanju onesnaževanja narave in v želji pozitivnega sprejetja tega koraka s strani kupcev teži k spreminjanju percepcije o uporabi plastičnih vrečk pri vsakodnevnih nakupih in v trgovinski panogi nasploh.

Mer information

Mer information på:
tus.si

Vsebino omogoča Tuš.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.