Hur skulle du känna om du såg dig själv på en jumboaffisch morgonen efter en natt med för mycket alkohol? Du har blivit varnad! I Japan blev nattens omtumlade stjärnor de skamliga "stjärnorna" i en annonskampanj.
Japonska. Dežela vzhajajočega sonca, kulinaričnih dobrot in samosvojega uličnega stila, dežela, kjer se razvija najbolj napredna tehnologija in je družba ujeta med tradicijo in prihodnostjo. Je pa tudi dežela deloholikov, ki po dnevih v pisarnah stres utopijo v bližnjih lokalih. Pitje po službi se je stopnjevalo do te mere, da vse več ljudi pijančevanje ob koncu tedna zaključi z omaganjem sredi ulic, lokalov, metrojev…
LÄS MER: Odbita oglasna kampanja z živalskimi bradami
Čeprav na Japonskem čast in spoštovanje pomenita ogromno, se Japoncem pijančevanje do nezavesti začuda ne zdi prav nič sporno in da bi opozorili na ta fenomen, sta agenciji Ogilvy&Mather och Geometry Global za naročnika, enega večjih japonskih barov Yaocho, vzeli stvari v svoje kreativne roke in na ulicah speče pijance spremenili v ‘zvezde’ jumbo plakatov: obkrožili so jih z belim okvirom in oznako #NOMISUGI (preveč pijan po japonsko) in s tem mimoidoče pozvali, naj jih poslikajo in delijo na socialnem omrežju.
Z ‘grožnjo’, da lahko prav vsaka omagana ‘zvezda pretekle noči’ že naslednje jutro postane osramočena zvezda oglasne kampanje ali tarča posmeha in javne sramote na sociala nätverk, so sprožili odličen odziv javnosti in dosegli želen namen: opozorili so na zdravstveno nevarnost nesprejemljivega vedenja, ki postaja vse bolj sprejemljivo. Pa še turisti se bolj zavedajo, da morajo biti previdni z uživanjem sakeja.