fbpx

H&M Conscious Exclusive A/W20-kollektionen utforskar skönheten med "avfall"

V kolekciji H&M Conscious Exclusive A/W20 so izvrstni kosi izdelani iz trajnostnih materialov, pridobljenih iz odpadkov. Kar se običajno zavrže, se namerno spremeni v zaklade, ki jih je treba ljubiti in ceniti. To nam omogoča, da cenimo potencial odpadkov in se zgledujemo po ustvarjalnosti, ki izhaja iz potrebe po ponovni uporabi stvari. Kolekcija Conscious Exclusive A/W20 bo na voljo na hm.com od 1. decembra dalje.

Samling H&M Conscious Exclusive A/W20, ki dobesedno ustvarja lepoto iz odpadkov, vključuje inovativne tkanine in procese, ki spreminjajo odpadke rastlinskega izvora v naravna vlakna, tkanine iz trajnostno pridobljene lesne kaše ali pa uporabljajo edinstven proces “garment-to-garment”. Materiale lahko najdemo v ženskih oblačilih, kot so razkošne večerne obleke v črnem in zelenem žakardnem taftu, rumenem žakardu ali okrašenem s prašno zelenimi rožami, pomešanimi z obsežnimi zgornjimi deli in krojenimi detajli. Dramatičen volumen, mehke strukturirane oblike in glamurozni naborki v močnem podtonu ustvarijo temno privlačen videz in občutek. V kolekcijo Conscious Exclusive se vračajo moška oblačila, s klasičnim smokingom, luksuzno obleko, srajco in jakno v rumenem žakardu.

Modni dodatki vključujejo drzne kratke ogrlice, uhane och sponke za čevlje iz recikliranih kovin och solglasögon, narejena iz materiala Made of Air®, ki je delno izdelan iz odpadne biomase. Skor so narejeni tako, da jih lahko nosite kot odprte natikače (“mules”) ali kot škornje z odstranljivim delom, narejenim iz veganskega usnja VEGEA™, delno izdelanega iz vinskih stranskih izdelkov. Za potiske v celotni kolekciji so navdih črpali s cvetličnih tapet ali tapserije iz preteklih dni, medtem ko cvetlični našitki in vešče aludirajo tako na življenje, kot tudi propadanje.

Kampanja Conscious Exclusive A/W20 nas spodbuja, da “nosimo odpadke” in spremenimo modo. Zvezda kampanje je Zinnia Kumar, rojena Avstralka, ki v Londonu dela kot ekologinja, aktivistka in manekenka, ki dodaja: “Navdušena sem, da sem lahko del kampanje Conscious Exclusive, še posebej, ker H&M utira pot trajnostnim kolekcijam, da postanejo norma industrije. Kot potrošniki nam ne bo več treba izbirati med modo in trajnostnostjo, saj bosta postali eno. Kot ekologinja, ki dela v svetu mode, me to navdaja z upanjem.” 

Mer information

hm.com

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.