Matchless motorcyklar tillverkades ursprungligen mellan 1899 och 1966, vilket gör Matchless till en av de äldsta och mest kända brittiska motorcykeltillverkarna. Nu har de börjat återuppliva den berömda low rider-motorcykeln från det avlägsna året 1929, vilket ger den ett modernt utseende och design, och priset kommer säkerligen att höjas därefter. Premiären av X-modellen äger rum på Milano-mässan i november.
Detta priznano znamko motociklov Matchless entuzijasti danes povezujejo z imeni kot so Indian, Triumph in podobni. Tako so se tudi pri tej znamki lotili danes tako modnega in tržnega podviga – obuditve znanega modela iz preteklosti, ki mu nadaneš moderno podobo in kompomente in prodaja skokovito naraste.
Pri tej obujeni znamki so tako objavili prve fotografije modela X, ki so mu nadeli končnico reloaded (op. prev. ponovno naložen). Premiären kommer vara novembra na EICMA salonu v Milanu.
Sodeč po prvih fotografijah bo motocikel oblikovan zelo modern, obenem pa bo zadržal značilnosti (tako oblikovne kot pri zasnovi) originala, ki so ga predstavili daljnega leta 1929. Poganjal naj bi ga V-twin motor storlekar 1.916 ccm, ki naj bi zmogel okoli 100 KM in 116 Nm av vridmoment. En speciell egenskap pa bo predstavljal tudi sam okvir motocikla, ki poleg ogrodja služi tudi kot rezervoar olja in se nadaljuje v zelo retro in posebno oblikovan zavorni sistem z 12 palčnimi koluti.
LÄS MER: Indian scout – novi motoristični indijanec po skoraj 70 letih premora
Också nihajne vilice in krmilo det är mycket posebne oblike, retro oblikovan pa je tudi zaključek izpušnega sistema v stilu pravih klasičnih “low riderjev”. Več informacij pa pričakujte okoli novembra, ko bo znana tudi cena tega retro posebneža.