McDonalds rörande julreklam påminner oss om att inte växa upp för fort och att ta fram vårt inre barn åtminstone under jullovet!
Začetek prazničnega obdobja večina med nami povezuje tudi s čudovitimi in ganljivimi božičnimi oglasi. Čeprav jih na malih zaslonih še ni veliko, smo lahko na YouTubu že imeli priložnost videti božični oglas za Coca-Colo, ki je med najbolj pričakovanimi vsako leto.
Toda tokrat se nas je s svojo zgodbo še posebej dotaknil božični oglas za McDonalds. Ganljiva animirana zgodba spremlja mamo in sina, ki preživlja čas pred računalniškim zaslonom in ob igricah. Mati samohranilka želi sina na vsak način ločiti od zaslona, saj želi v hišo vnesti božični duh. Čeprav se otrok v njem razveseli vsake božične ideje, se sin umakne in zavrne vsak poskus. Ko noben od predlogov ne deluje, mati in sin odideta v McDonalds. Po tem, ko v avtu pojesta hamburger, mati sinu vrže kepo, kar v njem sproži, da končno sprejme svojega notranjega otroka in se na materino presenečenje začne kepati.
Ko se vrneta domov, sin sam predlaga mami, da okrasita božično drevo, nato pa v objemu uživata na kavču. Mamo gesta zelo gane, kot je tudi nas, ki smo si oglas ogledali. Dodatno čustveno vlogo igra skladba Forever Young v interpretaciji Becky Hill.
V samo nekaj dneh si je oglas ogledalo več kot milijon ljudi, s svojo zgodbo pa pomaga v vseh nas ozavestiti, da vsaj v božičnih praznikih prebudimo otroka v sebi