Dålig hållning är ofta resultatet av olika olyckor, men lika ofta utvecklas den av dåliga vanor. En sådan är att bära ryggsäckar, väskor, säckar osv. Dålig hållning å andra sidan påskyndar åldrandet och får bestående hälsokonsekvenser.
Pomembneži s pokončno držo poudarjajo svoj položaj, a v pokončni drži je še precej več kot šopirjenje; je tudi eliksir zdravja. Tega se zaveda tudi Microsoft, ki je v prestolnici Švedske Stockholm uppstart interaktiven oglasni pano, ki popravlja držo ljudi. Ste se kdaj zalotili v zgrbljeni drži med sedenjem za mizo, za računalnikom? A če ste mislili, da je to edini primer slabe drže, ste se pošteno ušteli.
”Grdo” se držite tudi med nošenjem hrbtnika (samo pomislite, kolikokrat ga nosite obešenega čez eno ramo ali nizko na hrbtu), torb(ic)e ali nakupovalnih vrečk. Digitalni Microsoftov oglas želi temu narediti konec in naključnim mimoidočim v resničnem času analizira držo in predlaga popravke drže.
LÄS MER: Microsoft Pre-Touch: en pekskärm som fjärrstyrs
Microsoft je za delovanje interaktivnega oglasa uporabil kinetično tehnologijo, občasno pa je na terenu prisoten tudi kiropraktik, ki svetuje mimoidočim, kako pravilno nositi torbe, vrečke, nahrbtnike ter tako karseda razbremeniti pritisk na strukture hrbtenice, ligamentov in mišic.