Var går gränserna? Millie Bobby Brown, den unga stjärnan i Netflix-serien Stranger Things, är modehuset Calvin Kleins nya ansikte utåt. Det är den kreativa chefen Raf Simons första kampanj i hans nya roll, med vilken han flyttar åldersgränsen rejält nedåt. För mycket? Kommer barn att bli ett inslag i kampanjer som riktar sig till vuxna kvinnor?
Raf Simons se nikoli ni zadovoljil z ustaljenimi modnimi praksami, zato je bilo njegovi prvi kampanji v vlogi kreativnega direktorja modne hiše Calvin Klein (prej je bil kreativni direktor Diorja) usojeno, da bo dvignila veliko prahu. Povlekel je drzno potezo in za zaščitni obraz svoje debitantske kampanje v novi vlogi izbral mlado zvezdnico serije Stranger Things Millie Bobby Brown, ki šteje rosnih 12 let. Ta je na svojem Instagram profilu, ki ima 2,5 milijona sledilcev, ob sliki iz kampanje zapisala, da je nad izbiro počaščena. Pred tem je pozirala že za revijo Interview.
LÄS MER: Calvin Klein och Kendall Jenner med en kittlande underklädeskampanj
Poleg nje v kampanji za linijo Calvin Klein By Appointment, ki trenutno šteje 14 videzov in stavi na značaj posameznika in je oblikovana v čast ameriškim ženskam, nastopajo še znane Natalie Westling, Lineisy Montero, Abbey Lee Kershaw in Kiki Willems. Kmalu se v New Yorku obeta tudi prva modna revija, ki jo bo pripravil Simons.
Galerija – iz kolekcije Calvin Klein By Appointment:
Mer information:
explore.calvinklein.com