I mars 2020 stoppade covid-19-pandemin världen och hela modebranschen totalt. Därför lanserade kreativa chefen Pierpaolo Piccioli i samarbete med Unicef tröjor som uppmuntrar till vaccination.
Modna hiša Valentino je pred dnevi začela s prodajo puloverjev na katerih piše “Vaccinated” oziroma v prevodu cepljen. Kreativni direktor je idejo zanj dobil pri losangeleškem podjetju znamke Cloney. Od podjetja je kupil pet ponarejenih puloverjev Valentino in jih podaril svojim zvezdniškim prijateljem, vključno z Lady Gaga. Priljubljenost tega kosa z jasnim in močnim sporočilo je hitro narasla, zato se je odločil, da bo ta dostopen širši javnosti.
Se detta inlägg på Instagram
“Cepljenje je postalo najučinkovitejši način za boj proti svetovni pandemiji. Tu gre seveda tudi za spoštovanje do drugih in celotne družbene odgovornosti,” je dejal Piccioli. “Za konceptom svobode se namreč ne moremo skriti, če se ne odločimo za cepljenje.”
Ker vse države nimajo enake možnosti in dostopa do cepiv, s tem projektom Valentino podpira tudi organizacijo Unicef, saj gre celotni dobiček od prodaje njim. Gre namreč za globalno zdravstveno pobudo, ki bo državljanom po vsem svetu prinesla več kot 2 milijardi cepiv in s tem učinkovito zajezila pandemijo. Pulover lahko kupite na njihovi Hemsida. Cena pa kar 750 USD.