fbpx

Det bästa brödet med jäst: Drožnik från Zito

Potrošniki izbrali Drožnik kot najboljši med prodajanimi kruhi z drožmi

Foto: envato

Znano je, da lahko kruh vzhajamo tudi brez kvasa. Vse kar potrebujemo sta kakovostna moka in čista voda. Če ju hranimo v primernem okolju, poteče fermentacija. Tako samo iz dveh sestavin dobimo »divji kvas« ali droži. Kruh pripravljen na ta način ima številne prednosti za naše zdravje, hkrati pa zadovolji najbolj zahtevne gurmane.

Kaj so droži?

Pri vsaki peki kruha so prisotne kvasovke, tudi pri tistem kruhu, kjer so dodane le droži. Droži so pravzaprav mešanica kvasovk in mlečnokislinskih ter ocetnokislinskih bakterij. So aktivno kislo testo, ki nastanejo po daljšem naravnem postopku fermentacije z mlečno kislinskimi bakterijami in kvasovkami (kvasovke in mlečno kislinske bakterije so organizmi, prisotni iz zraka in mlečnih izdelkov) iz zmesi moke in vode. “Z drožmi obujamo tradicijo in način priprave kruha, kot so ga poznale naše babice ter oživljamo idejo, da je za pripravo kruha potreben čas, potrpežljivost in veliko pozornosti,” han lägger till Rok Cankar, ki pojasni, da so droži pravzaprav najstarejše vzhajalno sredstvo, pri čemer kruh in drugi pekovski izdelki, pripravljeni z drožmi, zahtevajo daljše preverjanje, spremljanje in nadzor kot kruh, ki je izdelan z dodanim običajnim kvasom.

Prednosti novega Drožnika

Tako ima novi Žitov kruh Drožnik zaradi samega načina izdelave podaljšano svežino, je bolj obstojen in polnega okusa ter se ne drobi. Najbolj so ponosni na dejstvo, da je kruh lažje prebavljiv in s tem olajša delo prebavi ter ohrani zadovoljstvo po obroku, brez neprijetnega občutka tiščanja po zaužitju.
“Verjamemo tudi, da bo naš nov izdelek očaral vse gurmane in najbolj zahtevne jedce, saj je njegov okus naravnost čudovit, brez kislega priokusa, kot ga imajo običajno te vrste kruhov. Drožnik si zasluži zlato medaljo, saj je edinstven izdelek in po izboru potrošnikov najboljši kruh z drožmi na trgu,” še ponosno izpostavlja Rok Cankar.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.