fbpx

De enklaste lösenorden i världen som du också använder!

Är lösenorden du använder för att skydda dina olika konton online säkra? Man kan bara hoppas att de inte är bland de lättaste att tyda i världen.

Rezultati raziskave, ki jo je izvedel britanski Nacionalni center za kibernetsko varnost (NCSC), razkrivajo najlažje razvozljiva gesla na svetu. Mnoga od njih smo v tej družbi pričakovali, medtem ko so druga poskrbela za nepričakovano presenečenje.

Nič nenavadnega ni, da je največ ukradenih računov (23 milijonov) zaščitenih z geslom “123456”. V kategorijo gesel, ki hekerjem močno olajšajo delo, se uvrščajo še “123456789”, “qwerty”, “1111111” in nenazadnje tudi sama beseda “password” (v prevodu geslo).

Ali se je med najlažje razvozljimi gesli znašlo tudi vaše geslo? Spremenite ga, preden bo prepozno!
Ali se je med najlažje razvozljimi gesli znašlo tudi vaše geslo? Spremenite ga, preden bo prepozno!

Raziskovalci so iz nabora podatkov izbrskali še nekatera lahko ugotovljiva gesla. Med temi so se denimo znašla imena angleških nogometnih klubov, kot so “liverpool”, “Chelsea"och"manutd”. Priljubljena so tudi imena oseb, pri čemer se največ ljudi odloča za gesla “Ashley”, “Michael"och"Daniel".

Posebno omembo si zasluži rock skupina Blink-182, ki je blestela predvsem v 90. letih prejšnjega stoletja. Kljub temu se mnogi uporabniki še danes odločajo, da svoje račune zaščitijo z geslom “blink182”. To lahko po vsej verjetnosti pripišemo dejstvu, da je ime skupine sestavljeno iz črk in števk. Nad presenetljivo novico je bil navdušen bas kitarist in vokalist Mark Hoppus, ki je svoj odziv delil na Twitter.

Mark Hoppus je bil navdušen nad rezultati raziskave.
Mark Hoppus je bil navdušen nad rezultati raziskave.

Študija je prav tako pokazala, da kar 42 % ljudi pričakuje, da bodo zaradi spletnih prevar izgubili denar. Zaščita na spletu je vsekakor izjemnega pomena, zato vam predlagamo, da izberete geslo, ki ga bo sila težko razvozlati.

Mer information

Mer information:
ncsc.gov.uk

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.