Nemčija dobiva potniške vlake na gorivne celice. Sploh prve tovrstne vlake je izdelala francoska družba Alstom. Vlaki Coradia iLint bodo po nemških tirih prve potnike prepeljali decembra 2017, in sicer na relaciji Buxtehude–Bremervörde–Bremerhaven–Cuxhaven, do tedaj pa bodo brezemisijske vlake pospešeno testirali.
I Tyskland bodo od leta 2017 po tirih vozili tudi potniški vlaki na gorivne celice, točneje na väteceller. Prve tovrstne vlake, Coradia iLint, det är Alstom predstavil na berlinskem sejmu InnoTrans.
Vlak električno energijo pridobiva s pomočjo vodika v rezervoarju na strehi in kisika v zraku ter hrani dovolj ‘goriva’ za 800 kilometer (odvečno energijo hrani v litij-ionskih baterijah). Edini emisiji, ki ju vlak proizvaja, sta kondenzirana voda in para. Najvišja hitrost, ki jo lahko dosega vlak, znaša 140 km/h, prepeljal pa bo lahko do 300 potnikov.
LÄS MER: Trainsurfing eller tågsurfing - vurm som gjorde ryska tonåringar galna
Prvi vlak na vodikove celice bo prve potnike zapeljal šele december 2017, in sicer na relaciji Buxtehude–Bremervörde–Bremerhaven–Cuxhaven (Spodnja Saška), pred tem pa bodo 14 vlakov, s katerimi želijo oblasti ponuditi alternativo 4000 dizelskim vlakom, ki so trenutno v obtoku v Nemčiji – ti so okolju precej manj prijazni, hkrati pa povzročajo veliko zvočnega onesnaževanja –, obsežno testirali. Nemčija je sicer nedavno sprejel drzen načrt, s katerim želi, da bodo vsi novoregistrirani avtomobili leta 2030 brezemisijski.
Galerija – okolju prijazen vlak Coradia iLint:
Mer information:
alstom.com