»Edino česar se moramo bati, je strah sam« je že davnega leta 1933 dejal Roosevelt, kar še nikoli ni bolj držalo kot v računalniški igrici Nevermind. Ta od vas ne zahteva koordinacije oči in rok na ravni sinhronih plavalk, refleksov Flasha in strateških sposobnosti generala. Kar rabi je vaš strah. Z njim se oplaja in raste.
Prepozna ga preko bitja vašega srca, ki ga sporoča pulsmätare, in to prav tak, kot ga okoli prsi uporabljajo športniki, s to razliko, da ga ne le spremlja, ampak uporablja kot orožje proti vam. Hitreje ko vam bije srce, bolj grozljiv scenarij vas čaka, ali z besedami Erin Reynolds, ustvarjalke igrice, »bolj ko vas je strah, težje postaja.«Če vam strahu ne uspe držati na povodcu, boste težko prišli do konca. In če vemo, da je prostora za strah v namišljeni vlogi znanstvenofantastičnega psihologa, ki raziskuje močno skrhane ume svojih pacientov, na pretek, bodo travmatična okolja postavila vašo zbranost in preudarnost v težkih situacijah na hud test.
LÄS MER: GTA V för PlayStation 4, Xbox One och PC kommer i höst!
Igrica Nevermind tako ni ustvarjena zgolj zato, da vas drži na trnih, ampak predvsem, da se naučite obvladati stres. Erin je Neverminda naučil, da mora v stresni situaciji globoko dihati. Danes zato vodi bolj sproščeno in mirno življenje. Če imate sami nizek stresni prag je ta igrica kot nalašč, da dobite bolj debelo kožo.
Mer information: nevermindgame.com