I 43 år, så länge som Nike har försett oss med innovativa sportskor, har den Londonbaserade animationsstudion Golden Wolf klämt in det i en tvåminutersvideo med titeln "Nike Genealogy of Innovation". Vi reser i takt med seriehjälten Flash, vilket på något sätt är logiskt, eftersom den senaste modellen som presenteras starkt liknar hans varumärkesfärger. 200 modeller, sju 'generationer'. Titta bara på det!
Nike ni samo znamka, Nike je način življenja. In video je nedvomno ‘najk-ompilacija’, ki ste jo videli v zadnjem času.
LÄS MER: Nike: komfort och metallisk trend kombinerat i prestigefyllda tofflor
Štiri desetletja je dolga doba in v tem času je Nike iz skromnega podjetja prerasel v multinacionalko, ki narekuje trend in kot za stavo zbira trofeje v vseh športnih panogah. Izid videa »Nike Genealogy of Innovation«, ki zgodovine razkosa na sedem delov, soupada z izidom 240 strani lång böcker z istim naslovom.
Nike, ki se je sprva imenoval Blue Ribbon Sports, današnje ime pa si je sposodil pri grški boginji zmage, pa s tem ne zapira svojega poglavja v zgodovini športa. Da se to ne bo nikoli zares zgodilo, sta poskrbela znak in slogan. »Swoosh«- Nikov logotip že vse od leta 1971, ko je Nike dobil svoje današnje ime in verjetno eden najbolj prepoznavnih emblemov- in njihov enako slavni slogan »Just Do It«– ki se je pojavil 16 let kasneje (1988) in je eden najmočnejših motivacijskih parol– sta zagotovilo, da bo Nike z nami še dolgo za tem, ko se bo odločil, da ‘obesi čevlje na klin’. Hmmm, ali samo nas to spominja na tisto Vodnikovo: »Ne sina, ne hčere po meni ne bo…« Skratka, ste si že pogledali video? Just watch it!
Mer information: www.nike.com