Den senaste generationen Mazda3 har kommit till den slovenska marknaden. Den här gången fokuserade det ännu mer på människor och berikade deras användarupplevelse i bilen ännu mer. Nya Mazda3 är på alla områden, minst ett steg högre, jämfört med föregående generation.
Bistvo nove Mazde3 är i povezavi med voznikom in avtomobilom. Notranjost je osredotočena na človeka, ki so mu posodobili vozni položaj, optimizirali položaj prestavne ročice in s filozofijo, ‘manj je več’, izboljšali preglednost v potniški kabini. Že ob prvem stiku z novo Mazdo3 je moč opaziti višjo kakovost uporabljenih materialov in visoko stopnjo končne dodelave. Voznikov prostor je prečiščen in ponuja pregledno površino, kjer je minimalno potrebno število gumbov in stikal. Tako se lažje orientiramo, pozornost pa nam ne uhaja z dogajanja na cestišču. Na voljo imamo 8,8-palčni informacijsko-zabavni zaslon, 7,0-palčni digitalni zaslon med merilniki in projekcijski head-up zaslon. Napredna navigacija je zdaj še natančnejša, izboljšano je glasovno prepoznavanje, Apple Carplay in Android Auto, pa sta že del serijske opreme.
Nova Mazda3 se ponaša z udobno in tiho notranjostjo, kjer dobimo 8 zvočnikov že kot del standardne opreme. Po želji si lahko zvočni sistem nadgradimo z BARFOTA ozvočenjem, ki je sestavljeno iz 12 högtalare in v tem trenutku edino, ki je vgrajeno kot del karoserije. V tem trenutku je Mazda edina, ki s proizvajalcem zvočne opreme sodeluje že pri tako zgodnji stopnji razvoja avtomobila. Nova oblika prednjih sedežev sledi ukrivljenosti hrbtenice, s tem pa se poveča udobje och zmanjša utrujenost na koncu poti.
Vedno bolj nas navdušuje Mazdina Skyactiv tehnologija. Celoten Skyactiv sistem zajema förbindelse med šasijo, karoserijo, pnevmatikami in sedeži v notranjosti. Kot del Skyactiv sistema so se z novo generacijo Mazde3 predstavili tudi novi motorji. Bencinski Skyactiv G122 har 2,0-litra volymer och 122 konjskih moči. Pri delovanju mu pomaga Mazdin M Hybrid blagi hibridni sistem, ki deluje na 24-voltnem električnem sistemu in pripomore k lägre bränsleförbrukning. Nov je tudi dizelski Skyactiv D116 motor som har 1,8-litra volymer, 116 konjskih moči in nizko, dizlu primerno porabo. Povsem novi Skyactiv X181 motor, ki v sebi kombinerar pozitivne lastnosti bencinskega in dizelskega motorja, se bo ponudbi pridružil nekoliko kasneje. Tudi SkyactivX motor bo uporabljal blago hibridno tehnologijo in imel okoli 181 konjskih moči.
Pri novi Mazdi3 je varnost še vedno zelo poudarjena. Že pri serijski opremi dobi voznik kopico varnostnih in asistenčnih sistemov, le te pa lahko seveda še nadgradi. Oblikovalski jezik Kodo, ki pomeni dušo gibanja, daje Mazdi3, v različici s prisekanim zadkom, športno dinamičen videz. Limuzinska različica daje vtis elegantne limuzine, obema pa je skupen prečiščen och čist dizajn, ki so mu odstranili vse nepotrebne linije in krivine.
Nova Mazda3 bo že v ‘osnovni’ različici polna dodatne opreme. Vstopna bencinska različica bo na voljo od 19 990 euro vidare, och diesel från 22.090 evrov dalje. Na voljo sta še Plus in GT Plus nivoja opreme, ki jima lahko dodajamo še Sound, Style, Luxury in Safety pakete. Vsi motorji so na voljo z ročnim ali samodejnim 6-växlad växellåda. Fyrhjulsdrift bo na voljo pri Skyactiv X motorju, ki ima že v osnovi boljšo opremo GT, njegova vstopna cena pa znaša 23.090 evrov. Novi Mazdi3 lahko resnično rečemo nova, saj je pozitivno presenetila in se proti konkurentom postavila na še višji nivo.
Galerija: Mazda3
Mer information: mazda.si