Toyota Corolla har en 60-årig tradition. Den senaste generationen är redan den 12:e i ordningen, och de har tillverkats sedan 1966. Samtidigt är Corolla den mest sålda bilen i världen, med över 46 miljoner sålda. Det betyder att de säljer en ny Corolla var 30:e sekund. Dess namn kan översättas som "blad", runt blommans centrum, vilket illustrerar friskhet och prydlighet.
Toyota Corolla že vrsto let sledi filozofiji, ki stremi h kvalitet, hållbarhet och pålitlighet. K temu so dodali še emocije, saj si ne želijo več izdelovati ‘dolgočasni’ avtomobilov. Toyota Corolla je bila razvita na japonskem och i Europa, evropski del pa je bil zadolžen predvsem za razvoj karavanske različice. Obstajajo namreč tri karoserijske oblike nove Corolle. Že omenjen husvagn, respektive Touring Sports, halvkombi och limousine. En ny TNGA platforma omogoča Corolli daljšo medosno razdaljo, širše koloteke, nižje težišče in krajše previse. Poleg tega omogoča nova platforma boljši položaj za voznika, za 60% je povečano togost karoserije, vzmetenje pa je prav tako izboljšano in sicer za 40%. Novosti je tudi dvojna hibridna strategija, saj bo Corolla od zdaj na voljo z två hibridnima pogonoma.
V Corollo bo od zdaj vgrajen popolnoma nov 2,0 liter hibridni Dynamic Force motor s 180 (132 kW) konjskimi močmi. Ta bo dodal še nekaj vozne dinamike tistim, ki so le to pogrešali pri 1,8-litrskem hibridnem motorju. A ne skrbite, že poznani 1,8 liter hibridni motor s 122 (90 kW) konjskimi močmi je še vedno na voljo in je bil tudi prenovljen. Poleg hibridnih motorjev, je na voljo še bencinski, ki ima 1,2-litra volymer och 116 (85 kW) konjskih moči. Pri limuzinski različici je na voljo še 1,6 liter bensinmotor med 132 (97 kW) konjskimi močmi.
Tudi tokrat pri Toyoti posvečajo veliko pozornosti säkerhet, nova Corolla pa je opremljena s kopico asistenčnih in varnostnih sistemov že serijsko in je tako vodilna v svojem razredu. Prav tako so prenovljeni zasloni, na voljo pa imamo kar tri. Med merilnik je nov 7 tum zaslon, še dodatne informacije pa je mogoče razbrati z 10 tum barvnega projekcijskega zaslona. Informacijsko zabavni sistem je mogoče upravljati preko 8 tum zaslona, z upravljanjem na Rör.
Nova Toyota Corolla je, v kombilimuzinski različici, na voljo od 18.200 evrov dalje, s hibridnim pogonom pa od 21.600 evrov dalje, začetne cene različice Touring Sports pa so za 900 euro višje. Limuzinska Corolla, ki je med drugim malce bolj allvarlig och återhållsam v obliki odbijačev, je z bencinskim motorjem na voljo od 17.900 evrov dalje, s hibridnim pa od 23.600 evrov ytterligare.
Galerija slik: Toyota Corolla
Mer information:
toyota.si