Mercedes-Benz SL-modellen har funnits med oss i nästan 70 år. Efter lång väntan är det dags för SL med modellbeteckning R323, som skiljer sig markant från föregångaren och praktiskt taget är en helt ny bil. Med all sannolikhet är det också en av de sista bilklassikerna. Något extremt värdefullt för framtida samlare!
2022 Mercedes-AMG SL, oziroma Sport Leicht, s svojo najnovejšo različico prinaša novo platformo, nov dizajn, novo tehnologijo in luksuzno, tako imenovano, 2+2 notranjost. Obenem bo zamenjal tudi model GT Roadster, na voljo pa bo izključno pod znamko Mercedes-AMG. Dizajn sledi aktualnim Mercedesovim smernicam, z ostrimi zunanjimi linijami, všečno masko Panamericana in žarometi, ki so zelo podobnim tistim na modelu CLS. Vitek stranski profil dopolnita potopni kljuki in streha kabrioleta, ki je z novim modelom zopet platnena. V primerjavi s kovinsko streho je, troslojna platnena streha za kar 21 kilogramov lažja, zapre in odpre se v 15 sekundah, z njo pa lahko upravljamo do hitrosti 50 km/h. Športni zadek zaznamujejo štirje nastavki izpušne cevi in aktivni zračni usmernik.
Luksuzna usnjena notranjost ponuja štiri sedeže in najnovejšo različico informacijsko-zabavnega sistema MBUX. Na sredini armaturne plošče dominira 11,9 tum zaslona na dotik, ki ga je mogoče premakniti proti uporabnikom v razponu med 12 do 32˚. Voznik ima na voljo 12,3 tum instrumentalni zaslon in projekcijski zaslon s tehnologijo obogatene resničnosti. Kabrioleta prestižne znamke si ne moremo predstavljati brez tako imenovanega ʺzračnega šalaʺ. Sistem za dovajanje toplega straha je integriran v vzglavnike sedežev in poskrbi za ogrevanje potnikov, na voljo pa je že kot del serijske opreme.
Na začetku prodaje bo Mercedes-AMG SL na voljo v najbolj žlahtnih različicah, SL 55 och SL 63. Poganjal ju bo 4,0-litrski V-8 valjni motor, ki bo imel v primeru različice SL 55 476 konjskih moči och 700 Nm av vridmoment, i version SL 63 väl 585 konjskih moči och 800 Nm navora. Prvič v zgodovini modela SL, bo le ta na voljo s štirikolesnim pogonom 4Matic och 4Matic+. Za prenos moči bo skrbel 9-stopenjski samodejni menjalnik s funkcijo hitrega pospeševanja. Opcijsko bo na voljo elektronska zapora zadnjega diferenciala. Mercedes-AMG SL naj bi bil na voljo že v framtiden år.