fbpx

Nya Porsche 911 GT3 (2017) – väg eller bana, det är frågan

Novi Porsche 911 GT3

Racebilsliknande prestanda, lätt konstruktion och autentisk körkänsla är receptet för nya Porsche 911 GT3, den mest radikala versionen av 911, och dess band mellan vardaglig bilism och banracing är starkare än någonsin.

Novi Porsche 911 GT3 (2017) je najbrutalnejši 911 do zdaj. Ključni element nadgrajenega je novi 4-litrski bokser motor. Visokoturažni ”atmosferčan” z močjo 500 KM (368 kW ) je v skoraj nespremenjeni obliki vzet iz dirkalnika 911 GT3 Cup. Predelano podvozje s krmiljenjem zadnje preme in lahka konstrukcija sta bila razvita na isti testni stezi in izdelana na enaki proizvodni liniji kot dirkalniki, s čimer je Porschejeva tehnologija, ki se uporablja v avtomotošportu, prešla v športni avto s cestno homologacijo.

Novi Porsche 911 GT3 cesto ljubi tako kot dirkališče.
Novi Porsche 911 GT3 cesto ljubi tako kot dirkališče.

Krasi ga odlično razmerje med maso in močjo, to je 3,88 kg/kW (2,86 kg/KM). 1430 kilogramov težki dvosedežnik se lahko ob pomoči serijskega sedemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (PDK) od 0 do 100 km/h izstreli v 3,4 sekunde, števec pa se mu ustavil šele pri 318 km/h. Če želite bolj prvinske dirkaške občutke, lahko izberete možnost športnega šeststopenjskega ročnega menjalnika. V tem primeru od mirovanja do 100 km/h porabi 3,9 sekunde, najvišjo hitrost pa doseže pri 320 km/h.

LÄS MER: Porsche Panamera Sport Turismo – mer praktisk än en familjebil

Lega podvozja je v primerjavi z modelom 911 Carrera S za 25 milimetrov nižja. Odlikujejo ga tudi izvrstne krmilne lastnosti, predvsem na račun aktivnega krmiljenja zadnje preme, ki glede na hitrost vožnje zadnjo premo usmerja nasprotno ali istosmerno kot sprednji kolesi. To prispeva k večji živahnosti in stabilnosti vožnje. Dizajn avtomobila je podrejen aerodinamiki, kar poudarja tako usmernik zraka iz ogljikovih vlaken na zadku kot lahki sprednji del vozila in usmernik zraka, ki sta optimizirana za čim boljše strujanje zraka. Voznik Porscheja 911 GT3 kroti s športnim GT-volanom s premerom 360 milimetrov. In ker je 911 GT3 tradicionalno dvosedežnik, sta sedežni vdolbini v zadnjem delu prekriti. Serijska oprema poleg sistema Porsche Communication Management (PCM) vključuje tudi modul Connect Plus och ansökan Porsche Track Precision. Ta aplikacija vozniku omogoča prikaz, snemanje in analiziranje podatkov o vožnji na pametnem telefonu. Avto že lahko naročite, v prodaji pa bodo sredi i juni 2017. Zanj morate odšteti najmanj 152.416 evrov.

Galerija – Novi Porsche 911 GT3 (2017):

Mer information

Mer information:
porsche.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.