Efter att Renault Koleos verkade vara avskriven gav Renault den en ny chans. På bilmässan i Peking presenterade han den andra generationen av en sport-SUV som fransmännen började skriva sin SUV-historia med, som skulle vara bland de mest "lästa" i Europa, kanske för att Renault Koleos var en blandning av en koreansk bil med japansk teknik och franskt emblem. Har Renault hittat ett recept på en storsäljare i en annan?
Renault Koleos teče drugi krog. Renault (ki zadnje čase nove modele servira kot po tekočem traku) je namreč razkril drugo generacijo SUV-a, ki se Evropi zavoljo nerodne oblike in slabe vozne dinamike ni prijel in je že skoraj zdrsnil s spomina voznikov. Tokrat naj bi bilo vse drugače.
Renault je s tem namenom Koleosa povsem predrugačil in sporno obliko zamenjal za sodobno, za tehnično in strukturno brezhibnost pa se je zatekel k Talismanu in Nissanovemu X-trailu. Kljub špekulacijam, da se bo imenoval Maxthon, se Renault tudi imenu ni odpovedal. A zdaj se mora Koleos izkazati, saj so njegovi načrti z njim precej bolj smeli kot s predhodnikom.
LÄS MER: Nya Renault Scenic: publikfavoriten kör den fjärde omgången
Novi Renault Koleos bo imel na voljo štiri motorje med kraft od 130 do 175 KM (od 96 d0 127 kW), ki jih bo na kolesa prenašal 6-stopenjski ali Nissanov brezstopenjski menjalnik. In ko smo ravno pri Nissanu. Kot se kompaktni Renaultov SUV Kadjar naslanja na Nissanovega Qashqaija, se novi Koleos na X-traila. Od tal je dvignjen za 21,3 centimetra in ima karseda optimalno vstopno/izstopne kote, zato mu tudi neugoden teren ne bi smel povzročati težav.
Den kommer att finnas tillgänglig v 2WD in 4WD različici, ki bo imela tudi sistem za plezanje in možnost blokade sredinskega diferenciala. Vse izpeljanke pa bodo imele na voljo kopico asistenčnih sistemom od samodejnega zaviranja, aktivnega asistenta parkiranja, prepoznavanje znakov, asistenta za prometni pas, … Notranjost 467-centimetrskega Koleosa je rekordno prostorna, kolena zadnjim potnikov se bodo namreč lahko razkomotila na kar 29 centimetrih, medtem ko bodo zadnjico greli ogrevani sedeži, sprednji pa imajo celo ventilacijo. Kol(e)osalen je tudi prtljažnik, ki meri kar 624 litrov, ob podrtih sedežih pa se poveča na 1690 litrov, 35 pa jih dodajo še odlagalne površine. Na evropske ceste naj bi novi Renault Koleos zapeljal v prvi tretjini under 2017.
Mer information:
renault.si