Man kan säga att SEAT Leon är den mest efterlängtade och eftertraktade "kusinen" till Volkswagen Golf. Nya SEAT Leon återkommer i större dimensioner, med nyare teknik och ett ännu mer temperamentsfullt utseende.
Nya SEAT Leon ima v primerjavi s predhodnikom ostrejše linije, le-te pa so prilagojene njegovim večjim proporcem. Za Tarracom je naposled tudi Leon dobil ′svetlobno črto′ na zadku, ki je v tem obdobju izredno priljubljen oblikovni element avtomobilske industrije. Novi Leon je na voljo v karavanski (Sportstourer) različici in v petvratni različici s avskuren Bakom. Medosna razdalja obeh modelov se je povečala för 50 mm, kar prispeva k večjemu udobju v notranjosti. Različica s prisekanim zadkom je zrasla za 86 mm, karavan pa za 93 mm. Prtljažni prostor ostaja pri različici s prisekanim zadkom det samma kot pri predhodniku (380 litrov), pri karavanu pa je večji za 30 liter, kar skupno nanese za 617 litrov bagageutrymme.
Tako kot pri ′sorodnikih′ iz Nemčije in Češke, bo imel tudi novi SEAT Leon možnost prednjih in zadnjih strålkastare v popolni tehnologiji lysdioder, ki bodo na voljo s priljubljenimi aktivnimi smerokazi. Novi Leon bo prvi ′popolnoma povezani′ avtomobil pri znamki SEAT. Voznikov zaslon v velikosti 10,25-tum bo pospremil še 8- eller 10 tum zaslon na dotik, za potrebe informacijsko-zabavnega sistema. Povezljivost v tem primeru pomeni, da bosta na voljo Andorid Bil, Äpple CarPlay in kopica applikationer, laddning och ansluter pametnih telefonov pa bo potekalo trådlöst.
Glede na ostale predstavnike koncerna Volkswagen, lahko pri novem Leonu pričakujemo enako ponudbo motorjev. Ta se prične z 1,0-litrskim TSI bensinmotor med 90 eller 110 hästkrafter in se nadaljuje z 1,5-litrskim TSI bencinskim motorjem, ki bo imel 130 eller 150 hästkrafter. Najmočnejši, 2,0-litrski TSI han vill ha 190 hästkrafter in bo na voljo izključno z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. Močnejši različici 1,0- och 1,5-litrskega motorja bosta na voljo v obliki mild hybrid. Dizelske barve zastopa 2,0-litrski TDI, som kommer att ha 115 eller 150 hästkrafter.
Na nekaterih trgih bo v ponudbi 1,5 liter motor med 130 hästkrafter, ki ga poganjal stisnjeni zemeljski plin (CNG). A še bolj Viktig kot to, je prihod tillfällig hybrid. Sistem sestavljajo 1,4-litrski TSI bencinski motor, elektrisk motor, 6-stopenjski samodejni menjalnik DSG och batteri med kapacitet 13-kWh. Sistemska moč bo znašala 204 konjske moči, zgolj z električno energijo, pa bomo lahko prevozili do 60 kilometer dolgo pot. Novega SEAT Leona lahko pričakujemo že letos v pomladnih mesecih.
Galerija: SEAT Leon
Mer information:
seat.si