fbpx

Nya Volkswagen Polo (2017): en sann förförare redan på slovenska vägar

Novi Volkswagen Polo (2017)

Zgodba Volkswagnovega Pola se je začela leta 1975. Polo je osvajal svet v petih generacijah, ki so jih prodali v več kot 16 milijonih primerkih. Prelomno je bilo leto 2001, ko Polo dobi svoje značilne okrogle žaromete in z njimi postane najbolje prodajani Polo vseh časov. Leto 2017 nam je prineslo zdaj že šesto generacijo Pola, ki se je ponovno namenila zapeljati ljudske množice. Tukaj je novi Volkswagen Polo (2017), ki že vozi po slovenskih cestah.

Novi Volkswagen Polo (2017) ne spreminja že preverjenega in uspešnega recepta, temveč samo dodaja in posodablja svoj dizajn in tehnologijo. Nova oblika sledi Volkswagnovim trendom in ima linije zelo podobne tistim, ki jih nosi njegov večji brat Golf. Polo je v dolžino pridobil 8 centimetrov in ima zaradi tega medosno razdaljo daljšo za 9,5 centimetra. To je pomembno predvsem z vidika prostornosti potniške kabine, ki je zdaj večja, povečal pa se je tudi prtljažni prostor, in to för kar 70 litrov. Novega Pola lahko mirno primerjamo z Golfom četrte generacije, seveda po velikosti in ne po tehnologiji. Ta je pri Polu namreč že veliko naprednejša, därför att ponuja kopico asistenčnih sistemov.

Najnovejši Polo se je s svojimi 14 zunanjimi barvami och široko paleto litih platišč odločil nagovoriti mlajšo publiko, ki si želi biti drugačna, individualna. Že zunanjost ponuja možnost individualizacije, pri notranjosti pa lahko s pomočjo različnih okrasnih elementov to individualnost še povečamo. Mlajši generaciji bo zelo všeč digitalni aktivni informacijski zaslon oziroma 10,25-palčni TFT-zaslon, ki ga najdemo na mestu, kjer so dosedanji Poli imeli klasične merilnike. Bolje opremljene različice imajo še 8-palčni radijsko-navigacijski zaslon, ki ponuja dober pregled nad navigacijo in kopico zabavnih vsebin, vključno z vsemi povezavami za pametne telefone.

Motorna paleta novega Pola je obsežna in ponuja dovolj možnosti, da bo v njej vsakdo našel primeren motor za svoje potrebe. Litrski bencinski motorji imajo od 75 till 115 hästkrafter. Dizelska motorja imata prostornino 1,6 liter och det har de 80 respektive 95 konjskih moči. Novi Polo bo ponujal tovarniško predelan litrski motor TGI, ki omogoča vožnjo na zemeljski plin. Najbolj športna izvedba, Polo GTI, ima motor z dvema litroma prostornine in poskočnih 200 hästkrafter.

Cenovno novi Polo ni pretirano dražji od prejšnjih modelov, kar je razumljivo, saj ima veliko več osnovne opreme kot njegovi predhodniki. Na slovenskem trgu lahko kupimo Pola za 12.591 evrov, če pa si želimo najbolj vznemirljivo  različico GTI,  moramo zanjo odšteti 22.474 evrov. Kot pri prejšnji generaciji Pola sta tudi zdaj na voljo liniji Takter och R-Line Edition, ki vsaka s svojimi dodatki in bombončki nagovarjata kupce.

LÄS MER: NOVI VOLKSWAGEN POLO (2017): TAKO VELIK KOT ČETRTA GENERACIJA GOLFA

Novega Pola nam je uspelo na kratko preizkusiti in presenetila nas je predvsem tišina vožnje po avtocesti och bekvämlighet med samo vožnjo. To bi lahko primerjali s tisto v Golfu, in če vam je ta morda prevelik, bo Polo kot nalašč za vas.

Galerija slik: Novi Volkswagen Polo (2017)

Mer information

Mer information:
volkswagen.de

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.